Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌مجلس در پیامی ضمن تبریک به سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایران،نوشت: مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام می‌دارد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، انتخاب «سید ابراهیم رئیسی» را به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران گفت و نوشت: مجلس شورای اسلامی در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام می دارد و امید جدی دارد که در سایه هم‌افزایی قوه مجریه و قوه مقننه، فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

صدیق ارجمند، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی

با سلام و عرض تبریک میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع)

با لطف الهی و هدایت‌های تکلیف‌مدارانه رهبر حکیم انقلاب، ملت سرافراز ایران همچون گذشته افتخار آفریدند و حماسه‌ای دیگر از حضور همگانی خلق کردند. حضور ملت عزیز ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری، علیرغم نگرانی‌ها از شیوع‌ بیماری کرونا و دلخوری و گلایه‌مندی از ناکارآمدی‌ها به خصوص در مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار گرانی، نشانگر هوشمندی و درایت مردم در حفظ سرمایه ملی انتخابات و صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

خداوند متعال را بابت این عنایت بزرگ شاکرم و برپایی جشن ملی انتخابات را به همه مردم عزیز ایران و خدمت رهبر معظم انقلاب که اصلی‌ترین پاسدار صیانت از حق مردم در تعیین سرنوشت خود بوده و هستند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

همچنین توفیق حضرتعالی در کسب رأی اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران را از صمیم قلب تبریک می‌گویم و معتقد هستم که باور راسخ حضرتعالی به پیروی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کارنامه درخشان جنابعالی در عدالت‌محوری و حمایت از محرومین و مستضعفین و توفیقات شما در دستگاه قضا که موجی از امید و رضایت در بین مردم ایجاد کرد و همچنین اعتقاد حضرتعالی به در اولویت قرار دادن شایسته‌سالاری و مقابله ساختاری با فساد، نوید دهنده آینده‌ای درخشان برای ملت عزیز ایران و رساندن کشور به قله‌های پیشرفت و اقتدار و رفاه خواهد بود. ان‌شاءالله.

مجلس شورای اسلامی نیز در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام می دارد و امید جدی دارد که در سایه هم‌افزایی قوه مجریه و قوه مقننه، فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم آغاز شود.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون حضرتعالی را در خدمت خالصانه به مردم، پاسداری از خون شهیدان، آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری و اجابت امید و انتظار ملت شریف ایران را ذیل توجهات قطب عالم امکان، حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات اخبار داغ مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات «وعده صادق» را تقدیم نمود.  

امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی

ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق «وعده صادق» فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه‌ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله‌ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیرو‌های مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امداد‌های الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

برخود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری در اصفهان هستیم
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری کشور در اصفهان هستیم
  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس