Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا در پیامی از زحمات شبانه روزی تمامی کارکنان نیروی انتظامی در راستای برقراری تامین نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار حسین اشتری در پیامی از تلاش های بی‌شائبه و زحمات شبانه روزی تمام همکاران نیروی انتظامی در سراسر کشور در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است:

  در سایه لطف و عنایت خداوند عزوجل و توجهات امام زمان ارواحنا فداه و هدایت های حکیمانه نایب برحق ایشان امام خامنه ای "مدظله العالی" روز گذشته ۲۸ خرداد ماه همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد خلق حماسه ای ماندگار برای ملت ولایتمدار و مردم شریف ایران اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودیم؛ امنیت و آرامشی را که دیروز در سراسر کشور شاهد بودیم مرهون زحمات و تلاش های مجاهدانه تمامی فرماندهان، مدیران، افسران، درجه داران و سربازانی است که از مدت ها قبل شبانه روزی، خالصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی پای کار بودند که بسی جای افتخار دارد.   اینجانب خدمت برادران گرانقدر، جهادی و انقلابی ام که دلسوزانه موجبات امنیت و آرامش انتخابات را فراهم کردند، خداقوت و خسته نباشید عرض می کنم؛ الحق و الانصاف نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای محوری برگزار کننده انتخابات در این ماموریت خطیر و در دوره همه گیری شیوع ویروس منحوس کرونا و با وجود برخی مشکلات، با به کارگیری تمامی نیروها و ظرفیت های موجود برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه و بدون هیچگونه مشکل امنیتی تا آخرین لحظات برگزاری انتخابات سرنوشت ساز خوش درخشید؛ جا دارد که از خانواده های کارکنان ناجا نیز تشکر و قدردانی کنم چراکه موفقیت های نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها مرهون همراهی و همکاری است.   برای تمام شما برادران بزرگوار و گرانقدرم و خواهران در نیروی انتظامی که با افتخار، عاشقانه و بی منت در این موقعیت حساس همچون سنوات گذشته رخت خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی را برتن کردید از خداوند متعال توفیقات روز افزون و آمادگی و سرزندگی برای انجام مطلوب ماموریت های پیش رو را خواستارم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ قوطی انواع نوشابه و دلستر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 745520

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور