Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسم پور پیشکسوت فوتبال کشورمان  در گفت و گو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: این حق مدیران فدراسیون فوتبال است با هر مربی که می خواهند مذاکره کنند، اما دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تاکنون نتایجی خوبی کسب کرده است  و به دور از انصاف و اصول جوانمردی ما ایرانیان است که حالا که تیم ملی با اسکوچیچ موفق شده و به دور بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند او را برکنار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کارلوس کی روش ۸ سال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود، اما حتی یک جام را نتوانست برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد. او در دوران حضورش در فوتبال کشورمان حواشی زیادی را به وجود آورد. حضور مجدد او در تیم ملی اشتباه است. اگر این خبر صحت داشته باشد، مشخص می‌شود که  برخی از افراد در تصمیم گیری های فوتبال کشورمان نقش ویژه‌ای دارند. عزیزی خادم قبل از رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال وعده داده بود که تصمیمات اصولی و کارشناسی برای فوتبال ایران اتخاذ خواهد کرد، اما اگر خبر حضور کی روش در تیم ملی فوتبال ایران صحت داشته باشد، عزیزی خادم نشان خواهد داد که او هم مثل روسای سابق فدراسیون فوتبال است.

تیم ملی با هر مربی ایرانی یا خارجی به جام جهانی صعود خواهد کرد

او درباره بار مالی قرارداد کی روش نسبت به اسکوچیچ بیان کرد: کی روش هر سال بالای یک میلیون دلار از فدراسیون فوتبال می‌گرفت. ما با او هیچ گونه افتخاری کسب نکردیم. تیم ملی آنقدر پتانسیل دارد که با هر مربی ایرانی یا خارجی به جام جهانی صعود کند. اگر کی روش مربی موفقی است چرا با تیم ملی فوتبال کلمبیا که  نسبت به تیم ملی ما قدرتمند‌تر است نتوانست نتیجه بگیرد و در نهایت فدراسیون فوتبال کلمبیا او را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کرد. استخدام مربیان خارجی گران قیمت به نفع فوتبال ملی و باشگاهی ما نیست.

 با حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران مخالف بودم

قاسم پور درباره عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی گفت: من از ابتدا با سرمربی شدن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی مخالف بودم. بعد از رفتن کی روش باید یک مربی موفق و با کارنامه‌تر از او جذب یا از مربیان داخلی استفاده می‌کردیم. متاسفانه مدیران فوتبال ما به مربیان داخلی اعتقاد و اطمینان کافی ندارند. بازیکنان نیز از مربیان خارجی بیشتر حساب می‌برند و حرف شنوی دارند. بازیکنان از نحوه تمرینات و دانش این مربیان صحبت می‌کنند، در حالی که ما در کشورمان مربیان توانمند و با دانشی داریم که از آن‌ها استفاده نمی‌شود.

او در پایان بیان کرد: در حال حاضر باید اسکوچیچ را  در تیم ملی حفظ کرد چرا که او با تیم ملی نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید

اسکوچیچ در آستانه جدایی از تیم ملی فوتبال ایران/ صدای پای کی روش می‌آید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فوتبال کشورمان تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، این خبر عجیب و غریب در حالی بعد از چند روز پرماجرا در فوتبال ایران به‌صورت رسمی اعلام شده که به‌خصوص دو تیم پرسپولیس و استقلال بعد از دیدارهای این هفته به‌شدت درگیر پاسخ به یکدیگر بودند و حالا واکنش فدراسیون فوتبال را هم برانگیختند.

بر این اساس تیم‌ها و بازیکنان در صورت انتشار بیانیه یا انجام مصاحبه خارج از حوزه مسئولیت «علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها» با جرایم سنگینی مواجه خواهند شد.

این جرایم برای تیم‌ها و بازیکنان لیگ برتری در وهله نخست دو میلیارد تومان خواهد بود اما در ادامه به 4 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و نکته جالب اینکه تا زمان پرداخت، فرد خاطی از حضور در میادین محروم خواهد بود.

نکته جالب اینکه سازمان لیگ اعلام کرده ممکن است در صورت تکرار این موضوع جرایم غیر مالی هم برای این افراد در نظر گرفته شود که البته هنوز مشخص نیست چه مواردی را شامل می‌شود.

این اطلاعیه فدراسیون و ارقام جرایم را بخوانید:

لیگ دسته سوم/ لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱-برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه
۲-برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه
۳-برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱-برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه
۲-برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه
۳-برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر: سرمربی/کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره
۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه
۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه
۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه
-ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.
-صدور اطلاعیه و ... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخ‌گویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر " غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

دیگر خبرها

  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!