Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پیامی موفقیت حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محسن رضایی میرقائد، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و به منتخب ملت، آیت‌الله رئیسی تبریک عرض کرده، دوام توفیقات وی را در این مسئولیت طلب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پیامی موفقیت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.   متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

محسن رضایی
۲۹ خرداد ۱۴۰۰»   برچسب ها: انتخابات ، انتخابات ریاست جمهوری ، مشارکت در انتخابات ، مشارکت مردمی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری مشارکت در انتخابات مشارکت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان