Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود ۲۵میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۶۶۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۲درصد یعنی ۸۱۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان یک درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «محصولات غذایی و آشامیدنی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «محصولات شیمیایی» و  «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نماد «شپنا»، «فولاد» و «وملل» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «تاپیکو»، «شفن» و «وبملت» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری پالایش نفت اصفهان حدود ۳۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با برتری حدود ۳۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۵۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۴نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۳۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

پربیننده ترین نقشه بورس (۲۹خرداد) / آغاز کار بازار با رشد هفت هزار واحدی مروری به عملکرد بورس در هفته چهارم خرداد ۱۴۰۰ مقایسه صندوق های سرمایه‌ گذاری قابل معامله / بخشی از حباب پالایش تخلیه شد! سقوط بازارهای سهام با سیگنال منفی فدرال رزرو سنگین ترین صف های خرید و فروش / همراه شدن ومدیر با تقاضای ۱۶۰میلیارد تومانی

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۰۲.۷۲ و احدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۳۶ میلیارد سهم بود که طی ۹۹,۳۱۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۸۶۳.۷۸۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۱۱۶,۸۲۶.۹۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 739546

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام