Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت تراکتور می‌گوید این تیم توانایی غلبه بر پرسپولیس برای فتح سوپرجام را دارد.

کاظم محمودی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور گفت: به هر حال این بازی‌های فینال‌گونه‌ای که به صورت یک بازی برگزار می‌شود، سخت است و تیم‌ها هم در دقایق ابتدایی بسیار محتاط بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری بازی در آزادی و میزبانی پرسپولیس، کار تراکتور را سخت می‌کند اما به نظر من تراکتور این توانایی را دارد که پرسپولیس را شکست دهد. آن‌ها در تعطیلات بازی دوستانه داشتند و این به حفظ روند آمادگی تیم کمک کرده است. پیش‌بینی من این است که تراکتور پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست می‌دهد و قهرمان سوپرجام می‌شود.

او درباره تجربه یک بازی مهم بدون ۳ بازیکن اصلی تیم یعنی شجاعی، دژاگه و حاجی‌صفی گفت: به هر حال احسان از تیم جدا شده است و شجاعی و دژاگه هم با توجه به غیبت در تمرینات، در فهرست تیم حضور نخواهند داشت. این ۳ بازیکن، بازیکنان مهمی برای تراکتور بودند اما به نظر من تیم نباید روی دوش یکی دو بازیکن بچرخد و باید انسجام و هم‌بستگی خود  را حفظ کند. تراکتور بازیکنان مهم و تاثیرگذار دیگر مثل اکبر ایمانی و سامان نریمان‌جهان دارد که می‌توانند نقش بازیکن کلیدی را در این دیدار ایفا کنند. ایمانی هم می‌تواند در کارهای دفاعی به تیم کمک کند و هم در بازیسازی تاثیرگذار باشد و به نریمان‌جهان برای خلق موقعیت توپ برساند. تراکتور نباید حسرت نداشته‌هایش را بخورد و همین بازیکنان و کادر فنی می‌توانند عامل موفقیت تراکتور شوند.

محمودی درباره باقی ماندن خطیبی در تراکتور در صورت کسب نکردن جام گفت: این تیم هنوز تیم خطیبی نیست و او هنوز تیم خود را نبسته است. به نظر من ثبات بخش مهم موفقیت در هر تیمی است و تراکتور باید در مدیریت و کادر فنی‌اش ثبات داشته باشد تا بتواند موفق شود. درست است که تراکتور نتایج درخوری در جام حذفی و لیگ نگرفته است اما خطیبی توانست در لیگ قهرمانان آسیا، نتایج خوبی را کسب کند و زمینه‌ساز صعود تراکتور شود. همین امر نشان می‌دهد سرمربی تراکتور و بازیکنان فعلی پتانسیل موفقیت را دارند و تنها زمان کمک می‌کند که آن‌ها موفق شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتور کاظم محمودی استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت. - اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

ربیعی: شاید چون مظلومم بیشترین ضرر و زیان داوری را داشته‌ام

 

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد: ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت: قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد، حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس