Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:29:30 GMT

اعلام اسامی اعضای شورای شهر رزن و دمق

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۷۳۲

اعلام اسامی اعضای شورای شهر رزن و دمق

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن از اعلام نتایج ششمین دوره شوراهای شهر رزن و دمق خبرداد.

سیدرضا سلامتی اظهارکرد: براساس شمارش آرای نامزدهای انتخابات دوره ششم شورای شهر رزن علی‌علیخانی با کسب  ۱۶۶۰رأی، محمد سیاحت قنبری با  ۱۳۲۰رأی، شهرام وثاقتی عزت پور با ۱۲۴۹رأی، مهدی سلطانی  با ۱۲۴۱رأی، حبیب کریمی با ۱۱۲۸رأی، فرهاد عبادی با ۱۰۰۷رأی، مسعود محمدی با ۱۰۰۵رأی، احمد غفاری با ۷۶۱رأی،علی رضائی ضیائی با ۷۲۰رأی به عنوان اعضای شورای شهررزن انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محسن کرمی با ۵۶۹رأی، محسن مرادی  با ۵۶۴رأی، خدیجه شوقیان با ۴۳۲رأی،محمد گلی با ۴۲۱رأی، محسن سعادت با ۳۸۴رأی، آفاق رضائی با ۲۸۴رأی، علی فتحیان با ۲۲۵رأی، سعید شاهدی با ۱۹۲رأی و  جواد وفا با کسب ۱۳۸رأی از سوی مردم به عنوان اعضای شورای شهر رزن برگزیده شدند.

فرماندار رزن خاطرنشان کرد: براساس شمارش آرای نامزدهای انتخابات دوره ششم شورای شهر دمق سید مهدی شریفی 917 رأی، حمید ایمانی گلریز 603 رأی، داود مرادی 564رأی، رضا نعمتی مطرح 419 رأی، سعداله امامی 459 رأی و سهراب عبادی 385 رأی و حسن ایزدی 368 رأی به عنوان اعضای شورای شهر دمق انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: همچنین سیدجعفرقربانی مدام 295 با رأی ، مجید یمینی اشرف با 185 رأی، هدایت اله داودی با 112 رأی و علی هنری روان با 20 رأی به عنوان اعضای شورای شهر دمق برگزیده شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ استانی شهرستانها عنوان اعضای شورای شهر شهر رزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او تصریح کرد : در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

دیگر خبرها

  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود