Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@10:01:34 GMT

برنده انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۷۳۴

برنده انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

دقایقی پیش وزارت کشور نتایج ۹۰ درصد آرای ماخوذه را اعلام کرد و آقای سید ابراهیم رئیسی با کسب بیش از ۱۷ میلیون رای پیشتاز رقابت انتخابات می‌باشد. به گزارش پول نیوز، دقایقی پیش وزارت کشور نتایج ۹۰ درصد آرای ماخوذه را اعلام کرد که آیت الله رئیسی، سیزدهمین رئیس جمهور ایران و  هشتمین مرد سکان دار دولت با بیش از ۱۷ میلیون رای سکان ۴ سال مهم قرن جدید دولت را به دست خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

؛ با توجه به فاصله با نفر دوم ایشان برنده قطعی ریاست جمهوری می‌باشد. وزارت کشور در ساعات آینده نتایج کامل را منتشر خواهد کرد. سیدابراهیم رئیسی: ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای

با اعلام رسمی نتایج اولیه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، محسن رضایی با بیش از ۳ میلیون رأی در جایگاه دوم قرار دارد.
محسن رضایی میرقائد: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار رای

با اعلام رسمی نتایج اولیه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، عبدالناصر همتی با بیش از ۲ میلیون رأی در جایگاه سوم قرار دارد.
عبدالناصر همتی: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار رای
با اعلام رسمی نتایج اولیه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، امیرحسین قاضی‌زاده با بیش از ۱ میلیون رأی در جایگاه چهارم قرار دارد.
سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی: یک میلیون رای   

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات پول نیوز انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج

زمان ثبت‌نام از نامزدهای احراز پست ریاست و هیات رئیسه فدراسیون شطرنج اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فدراسیون شطرنج در اطلاعیه‌ای زمان ثبت نام از نامزدهای احراز پست ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون را اعلام کرد که براساس آن افراد واجد شرایط می‌توانند جهت دریافت فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز از پانزدهم تا بیست‌وهشتم فروردین به مدت ۱۰ روز کاری به دبیرخانه مجمع این فدراسیون (تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب) مراجعه کنند.

فدراسیون شطرنج در یک سال گذشته روزهای پر تلاطمی را در بخش مدیریتی سپری کرد. در خردادماه سال ۱۴۰۲ حسن تأمینی پس از حواشی زیاد از ریاست این فدراسیون استعفا کرد تا شهرام عظیمی به عنوان سرپرست امور فدراسیون را مدیریت کند. عظیمی تا آذرماه در آن پست بود اما در نهایت جای خود را به شادی پریدر داد.

البته این فدراسیون در بخش ورزشی عملکرد خوبی را در سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند و طلای تاریخی بازی‌های آسیایی را در بخش تیمی برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

منبع: ایرنا کد خبر 739081

دیگر خبرها

  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به یک نماینده
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • پاسخ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری به اظهارات یک نماینده