Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@15:28:42 GMT

همه واکنش ها به پیروزی رییسی در انتخابات 1400

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۷۶۹

همه واکنش ها به پیروزی رییسی در انتخابات 1400

به گزارش جماران؛ واکنش چهره های سیاسی به پیروزی ابراهیم رییسی در انتخابات 1400 در پی می آید:

 

محسن رضایی:

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند و بی‌تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ‌ساز ما افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله سید ابراهیم رییسی تبریک عرض نموده و از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب می‌کنم.

 

محمدعلی ابطحی:

آقای رئیسی بیشترین رای را آورد و رییس‌جمهور شد. به ایشان تبریک می‌گویم. به همه آنها که در هر ستادی برای رای مردم و احیای جمهوریت زحمت کشیدند خسته نباشید می‌گویم.

حرف‌های زیادی در ایام انتخابات زده شد وکارهای ناپسندی از سوی مراکزی به خصوص شورای نگهبان انجام شد. اما تمام شد.

به نظر من رییسی، می تواند و باید رییس‌جمهور همه باشد. میزان آرای باطله، جدی بودن مردم در رساندن پیامشان بود.

اما بیایید غر نزنیم. دنبال مقصر نگردیم. کری‌های بی‌حاصل نخوانیم.

بیشتر احزاب سیاسی آمدیم تا مشارکت اضافه کنیم. اما نشد. عمده مردم نخواستند. همه ملت تلاش کردند. چه آنها که به هریک از کاندیداها رای دادند و چه آنها که رای باطله دادند و چه آنها که شرکت نکردند. زندگی روز مره تان را جاری نگه دارید.

یک دست شدن حاکمیت یعنی پایان یافتن  فضای کار شکنی های داخلی و مطالبه زندگی بهتر از یک حاکمیت هماهنگ. به جای اعتراض های سنتی، بدانیم کار رئیسی خیلی دشوار است. هم در داخل به خاطر عدم همراهی خوب. و هم در خارج به دلیل همکاری نکردن‌های مطلوب.

از آقای رئیسی تقاضا می‌کنم مثل قوه قضاییه در ریاست جمهور فصل جدیدی  را باز کند و با کمک همه مردم به مقابله با سختی های اجرایی برخیزد.

مهم این است که لبخند بر لب‌هاتان جاری کنید و زندگی کنید و به خودتان اهمیت دهید. آقای رئیسی برای خودمان جنبه شکست و برای شما جنبه پیروزی داشتن را آرزو می‌کنم.

 

امیرحسین قاضی زاده هاشمی:

بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدارآفرین را به رهبر انقلاب تبریک عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند برای ایشان توفیق خدمت روزافزون به ملت ایران را خواستارم.

 

عبدالناصر همتی:

انتخاب جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رییس جمهور اسلامی ایران تبریک می گویم.  مردم سرافراز ایران به حق انتظار دارند زندگی سرشار از ایمد، آرامش و رفاه داشته باشند. امیدوارم دولت حضرتعالی با تدابیرو و اقدامات خود در صحنه داعلی و بین المللی تحت زعامت حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی موجبات سرافزای جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.

 

محسن مهرعلیزاده:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور محترم منتخب جمهوری اسلامی ایران

با سلام ؛

موفقیت جنابعالی در رقابت های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض می‌‍کنم . 

امید آن که با استعانت از درگاه خداوند متعال ، انفاس قدسی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا ، رهنمودهای مقام معظّم رهبری ( مد ظله العالی ) و دعای خیر ، همراهی و همکاری ملّت نجیب و سرافراز ایران ، در تحقق وعده های خود در بهبود معیشت ، رفاه ، آرامش و آسایش مردم و تامین حقوق مصرّح آنان در قانون اساسی در کلیه عرصه های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی و نیز توجه به نقش مردم و حفظ و ارتقاء شان و جایگاه ملّت بزرگ ایران در فضای داخلی و بین المللی موفق باشید.

و من الله التوفیق و علیه التکلان

محسن مهرعلیزاده

۲۹ خرداد ۱۴۰۰

 

سید مصطفی میرسلیم:

الحمدلله مردم شریف ما، هرچند دلشان شکسته بود، باز حماسه‌ای آفریدند و این بار کسی را برگزیدند که در مقابل مردم فروتن و برای احقاق ⁧‫حق‬⁩ آنها با جرأت و برای برکندن ریشه های فساد دلیر و بر اخلاق محمدی استوار است. اکنون فصل همراهی با او برای محو فقر و فلاکت و برچیدن بساط ستم و گسستن ریسمانهای طاغوتی استکبار و هموار کردن راه پیشرفت، به یاری خدا، فرا رسیده است.

 

 

سید حسین مرعشی:

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب، از امروز تلاش‌های خود برای تجدید سازمان، گسترش حزب و همکاری با همراهانمان در جبهه اصلاحات و از همه مهمتر تقویت رابطه با مردم را افزایش خواهیم داد.

سیدحسین مرعشی/٢٩ خرداد ١٤٠٠

 

محمدباقر قالیباف:

توفیق حضرتعالی در کسب رای اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران را از صمیم قلب تبریک می‌گویم.

هم‌افزایی قوای مجریه و مقننه، فصل جدیدی از مدیریت انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم را رقم می‌زند.


تکمیل می شود...

 

 

 

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسین مرعشی مصطفی میرسلیم ابراهیم رییسی محسن مهرعلیزاده انتخابات 1400 عبدالناصر همتی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رییس جمهور تبریک عرض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی

فرارو- علامه محمد امین شهیدی رئیس امت واحده پاکستان گفته است که مردم پاکستان به عنوان ملتی سرافراز، رئیس جمهور ایران را یک رهبر مذهبی و انقلابی می‌دانند.

به گزارش فرارو، علامه محمد امین شهیدی اظهار کرد: ابراهیم رئیسی به دلیل ویژگی‌ها و خصوصیات شخصی‌اش، فردی ممتاز است. او مجتهد، فقیه، دکتر، عالم دین، قاضی است و بسیاری ویژگی‌های دیگر نیز دارد. او به عنوان رئیس حکومت اسلامی، شخصیت بسیار ارزشمندی برای مردم پاکستان است.

وی افزود: مردم پاکستان از استقبال عمومی از این قهرمان که در دوران ریاست جمهوری او برای اولین بار در تاریخ تصمیم جسورانه‌ای علیه دولت غاصب کودک کش صهیونیستی گرفته شد، هیجان زده هستند.

رئیس امت واحده پاکستان گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور ایران بر قوت اشتراکات سیاسی، دیپلماتیک، فرهنگی، مذهبی و تاریخی دو کشور بیفزاید.

وی با بیان اینکه قلب مردم پاکستان برای چنین رهبران انقلابی می‌تپد که عزت و کرامت را نشان می‌دهند اضافه کرد: سفر آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران نه تنها نقطه عطف مهمی از نظر دیپلماتیک و سیاسی خواهد بود، بلکه برای مسلمانان شیعه و سنی پاکستان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

علامه محمد امین شهیدی گفت: مردم پاکستان مشتاق دیدار رهبر کبیر امت اسلامی آیت الله رئیسی از نزدیک هستند و از گفتگو‌های ایشان بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی خاورمیانه و روابط پاکستان و ایران، سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است. در سفر سه روزه وی به پاکستان، استقبال مردمی مثال زدنی و پرشور مردم ثابت خواهد کرد که او در هیچ کشور دیگری نیست، بلکه در کشور خودش است. هر جوان سرافراز پاکستان و هر پاکستانی مشتاق استقبال از رئیس جمهور ایران است.

رئیس امت واحده پاکستان در پایان گفته با سفر رئیس جمهور ایران، هر دو کشور به یکدیگر نزدیک خواهند شد و سوء تفاهم‌ها برطرف می‌شود و با شانه به شانه ایستادن در برابر دشمنان مشترک، جلوه‌های عملی وحدت متقابل به وجود می‌آید.

دیگر خبرها

  • رییسی : برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در پیشرفت سریلانکا آمادگی داریم
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است