Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-24@15:46:28 GMT

طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکار در نفت و گاز مارون

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۷۹۷

طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکار در نفت و گاز مارون

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از اجرایی شدن طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکار شاغل در واحدهای ستادی و عملیاتی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در تشریح الزام اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل گفت: با وجود محدودیت ناشی از شیوع همه‌گیر ویروس کرونا و کاهش زمان اداری، این طرح انگیزشی اجرا و مزایای مرتبط با طرح به ۱۶۷۸ نفر نیروی انسانی تابع قانون کار در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون محاسبه و بر اساس شاخص‌های طرح طبقه‌بندی مشاغل پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: این طرح با هدف ایجاد عدالت و در نظر گرفتن سنوات خدمت متناسب با مشاغل و شاخص‌های مرتبط از سال ۱۳۹۹ آغاز و فعالیت‌های اجرایی مرتبط با پرداخت آن در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون پایان یافته است.

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ادامه داد: نیروی ارکان ثالث شرکت در قالب پیمان‌های مستمر غیرپروژه‌ای در سال ۱۴۰۰ با رعایت شرایط احراز، از گروه شغلی و مزد مربوط به شغل و مزد سنوات برخوردار می‌شوند.

کاویان از حسن همکاری کارکنان این شرکت در بخش‌های مدیریت منابع انسانی، امور مالی، امور حقوقی و ستاد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که فرآیند اجرا و پرداخت این طرح را راهبری کردند و به پایان رساندند قدردانی کرد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب کارکنان پیمانکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طبقه بندی مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، به زودی پروژه احداث تأسیسات و خط لوله ۱۴ اینچ تبریز - خوی و ارومیه وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

این پروژه، شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس، و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌های نفتی به ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

پیشرفت کلی این طرح که در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا در آمده، ۹۹.۲۲ درصد بوده و هم‌اکنون در مرحله نهایی و آماده‌سازی جهت تحویل به بهره‌بردار قرار دارد.

طول این خط در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر و طول انشعاب آن حدود ۳۷ کیلومتر است.

شایان ذکر است که تولید و تأمین کالا و تجهیزات به کار رفته در این پروژه، بر عهده شرکت‌های داخلی بوده و زمینه اشتغال سالانه ۱۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 6085536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود