Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@10:17:51 GMT

اعلام اسامی منتخبان شوراهای شهر در دشت آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۸۴۶

اعلام اسامی منتخبان شوراهای شهر در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرماندار دشت‌آزادگان اعضای منتخب شوراهای اسلامی چهار شهر این شهرستان را اعلام کرد.

حمید سیلاوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پایان شمارش آرای ریاست جمهوری و شورای شهر در این شهرستان اظهار کرد: از ۵۲ هزار و ۵۰۹ رأی مأخوذه در سطح شهرستان دشت‌آزادگان، ۴۲ هزار و ۶۳۷ رأی صحیح بوده است.

وی افزود: شمارش آرای شورا در چهار شهر سوسنگرد، بستان، ابوحمیظه و کوت سیدنعیم به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در شهر سوسنگرد ۲۰ هزار و ۲۴۸ رأی صحیح بوده است و محمدرضا عفری با ۳‌ هزار و ۹۴۰ رأی، صادق حریزی‌پور با ۳‌ هزار و ۹۰۶ رأی، ناصر جلالی با ۳ هزار و ۳۷۶ رأی، علی چلداوی با ۳ هزار و ۲۱۷ رأی، علی جلالی با ۳ هزار و ۲۱۴ رأی، حیدر سواری با ۳ هزار و ۶۹ رأی و هوشنگ جلالی با ۲ هزار و ۹۷۰ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر سوسنگرد انتخاب شدند.

سیلاوی ادامه داد: در بستان از ۳ هزار و ۲۳۳ رأی صحیح، ایوب چلداوی با یک هزار و ۳۱۲ رأی، عبدالکاظم نیسی با یک هزار و ۱۱۳ رأی، لطف‌الله سواعدی با یک هزار و ۹۶ رأی، عبدالعلی دهیمی با یک هزار و ۶۵ رأی و احمد سواری با یک هزار و ۳۲ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر بستان انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در شهر ابوحمیظه ۳ هزار و ۴۹۲ رأی صحیح اخذ شده است و صالح مزرعه با یک هزار و ۳۰۷، مهدی فخیمی با یک هزار و ۲۶۰ رأی، امید مزرعه‌اصل با یک هزار و ۲۱۰ رأی، محمد مزرعه با یک هزار و ۱۹۶ رأی و عبدالله مزرعی با یک هزار و ۱۸۴ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر ابوحمیظه انتخاب شدند.

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در کوت سید نعیم ۵ هزار و ۵۶ رأی صحیح اخذ شده است و سعید حلفی با یک هزار و ۳۵۷ رأی، علی حلفی با یک هزار و ۱۲۴ رأی، سعید حردانی با یک هزار و ۳ رأی، احمد خلفی با ۹۶۳ رأی و جابر جلالی‌حمیدی با ۹۱۲ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر کوت سید نعیم انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر یک هزار و ۳ انتخاب شدند دشت آزادگان ۳ هزار رأی صحیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران عضویتش را در سه سازمان بین المللی لغو کرد + اسامی

دولت اعلام کرد با توجه به عدم تمایل به تداوم عضویت در برخی مجامع بین المللی، لایحه لغو عضویت در این مجامع را به مجلس تقدیم کرده است.

به گزارش جماران، در متن نامه رئیس جمهور آمده است: با توجه به عدم تمایل دولت جمهوری اسلامی ایران به تداوم عضویت در برخی مجامع بین المللی، لایحه زیر برای انجام تشریفات قانونی تقدیم می شود:

«لایحه اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان ها و مجامع بین المللی مصوب 26/1/1365 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن

ماده واحده – ردیف های (17) و (25) جدول دوم ذیل ماده واحده قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمانها و مجامع بین المللی مصوب 26/1/1365 و ردیف (66) فهرست موضوع تبصره (4) الحاقی به قانون یاد شده مصوب 3/9/1370 حذف می شوند.»

این نامه به امضای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه رسیده است.

بر این اساس، ایران از عضویت در « شورای بین‌المللی موزه ها» که در زمان تصویب با وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری داشته و  شورای بین‌المللی محوطه ها و بناها (‌ایکوموس) که همکاری هایی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (وزارت فرهنگ و آموزش عالی وقت) داشته و همچنین «شبکه سازمانهای علمی جهان سوم» که مصوب شده بود همکاری هایی با وزارت فرهنگ و آموزش عالی و به ویژه ‌دانشگاه صنعتی شریف و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران داشته باشد، انصراف داده است. در پی این لغو عضویت، ایران پرداخت حق عضویت به آنها را نیز قطع خواهد کرد.

براساس پیگیری های خبرنگار جماران از دفتر ریاست جمهوری، لغو عضویت ایران در «شورای بین المللی موزه ها» به درخواست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و به دلیل خصوصی شدن این شورا و تغییر ماهیت بین المللی بودن آن، انجام شده و از این جهت، ایران از عضویت در آن انصراف داده است. همچنین وزارت میراث فرهنگ و گردشگری درخواست عدم عضویت در شورای بین المللی محوطه ها و بناها را نیز داشته است.

 

دیگر خبرها

  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»
  • ایران عضویتش را در سه سازمان بین المللی لغو کرد + اسامی
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی