Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:46:15 GMT

محدودیت تردد شبانه از امشب در زنجان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۸۷۹

محدودیت تردد شبانه از امشب در زنجان اجرا می‌شود

سرهنگ محمدحسن خلجی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: رانندگانی که نسبت به محدودیت های تردد شبانه، بی توجه باشند یقین بدانند که پلیس برابر  با قانون با آنان رفتار کرده و هیچ اغماضی نیز در کار نخواهد بود.

وی اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ و تمهیدات در نظر گرفته شده به منظور تمدید احتمالی زمان رای گیری، محدودیت های تردد خودرویی جمعه شب لغو شد اما امشب بازهم از ساعت ۲۱  تا ۳ بامداد به منظور مقابله و پیشگیری از کرونا، اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک استان زنجان گفت: رانندگان نگران پیامک‌های ثبت تخلف تردد شبانه در طی روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه جاری نباشند زیرا جریمه‌های صورت گرفته احتمالی، اعمال نخواهد شد.

خلجی، تصریح کرد: مردم این استان در خصوص اعمال محدودیت های تردد خودرویی شبانه با پلیس راهنمایی و رانندگی، همکاری خوبی دارند که این جای تقدیر دارد اما در این میان بعضا برخی رانندگان این محدودیت ها را رعایت نمی کنند که آنها نیز مشمول اعمال قانون می شوند.

وی اظهار داشت: محدودیت‌های تردد شبانه خودرویی از فروردین ماه امسال در تمام شهرهای استان زنجان با رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد کرونایی،  اعمال می‌شود.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا خودرو انتظامی زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا خودرو انتظامی پلیس راهور ناجا خودرو انتظامی زنجان محدودیت های کرونا محدودیت های تردد تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های ارتباطی استان اعمال می شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس  محدودیت‌ ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال