Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم غیور سیستان و بلوچستان در پای صندوق‌های اخذ رأی، بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات مردم این دیار پرافتخار رقم زد.

وی افزود: مردم بصیر و ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان هوشیارتر از همیشه با عمل به وظیفه خطیر ملی، دینی و اسلامی خود مصمم و استوار در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند که مردم این دیار قهرمان پرور با پیروی از رهبری انقلاب پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های بزرگ انقلاب خود ایستاده‌اند و برای اعتلای میهن عزیزشان هیچ تردیدی را به دل راه نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ضمن قدردانی از همکاران عزیز انتظامی و مشارکت مردم فهیم استان سیستان و بلوچستان با پلیس در برقراری امنیت شعبات اخذ رأی که منجر به کسب این افتخار بزرگ شده است، توفیق خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی عزیز را برای منتخبین مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خواستارم.

کد خبر 5239120

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری انتخابات 1400 سیستان و بلوچستان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه عکس استانها ویروس کرونا رای گیری انتخابات گرگان شورای شهر سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در این راهپیمایی از اقدام شجاعانه سپاه حمایت کردند.

مردم قدر شناس خراسان جنوبی همگام با سایر ایرانیان در قالب اجتماع و راهپیمایی در میعادگاه‌های نمازجمعه انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را فریاد زدند.


مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم غاصب صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است