Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:26:10 GMT

هشدار زرد هواشناسی در قم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۸۹۷

هشدار زرد هواشناسی در قم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اداره کل هواشناسی قم با  هشدار سطح زرد هواشناسی در استان اعلام کرد:  بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی،  وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شرقی همراه با گردوخاک که از صبح امروز شنبه در استان  آغاز شده است  تا پایان صبح فردا یکشنبه تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش پدیده وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا را در تمام مناطق استان شاهد خواهیم بود.

هواشناسی قم با توجه به آسیب دیدن سازه‌های آسیب‌پذیر مانند گلخانه‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی از وزش باد، کاهش دید افقی، در معرض خطر قرار گرفتن گروه‌های حساس به گردوخاک نسبت به مقاوم سازی سازه‌های آسیب‌پذیر، احتیاط در رفت و آمد جاده‌ای، پرهیز گروه‌های حساس از حضور در فضای آزاد هشدار داد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی قم وضعیت جوی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان

محسن حیدری ظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی ( پیرو هشدار سطح زرد شماره پنج) در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا شب پنجشنبه (چهارم تا ششم اردیبهشت)، برای شهرستان های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

وی بیان کرد: کشاورزان در این مدت از محصولات کشاورزی محافظت و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند. همچنین احتیاط در ترددهای جاده‌ای و دریایی انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان و خرمشهر
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان