Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: قصد داریم برای تقویت سرمربیان تیم های ملی فوتبال از مشاوران خارجی استفاده کنیم و این را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی جوانان بانوان در مسابقات کافا 2021 توانست به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابتها دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهره موسوی، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در این باره گفت: همانطور که می‌دانید تیم ملی زیر 20 سال کشورمان در این مسابقات با سه پیروزی و یک تساوی به مقام نایب قهرمانی رسید. در روز آخر، مسئولین برگزاری رقابتها ما را در شرایط نابرابر قرار دادند. اول بازی ما برابر قرقیزستان بود و بعد تیم ازبکستان برابر میزبان مسابقه داد. با توجه به اینکه هر دو تیم امتیازشان در جدول برابر بود، باید این دو مسابقه همزمان برگزار می شد که متاسفانه نسبت به ما کم لطفی کردند. در هر صورت با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال جوانان نزدیک به دو سال و نیم هیچ فعالیتی نداشت، نتایج خوبی در این تورنمنت گرفت که جا دارد از بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم.

موسوی با اشاره به برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: پس از بازگشت از بلاروس اردوهای انتخابی این تیم زیر نظر مریم ایراندوست از روز پنجشنبه 27 خردادماه در مرکز ملی فوتبال در حال پیگیری است. بازیکنان جدیدی به این اردو اضافه شده اند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

رئیس کمیته امور بانوان افزود: بعد از مدت ها اولین بار است که اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان در سه رده بزرگسال، جوانان و نوجوانان به صورت مرتب طبق برنامه ریزی که کادر فنی این تیم ها به ما ارائه کرده، در حال برگزاری است. رئیس فدراسیون فوتبال هم نگاه ویژه‌ای به فوتبال جوانان و نوجوانان دارد.  همینطور من نیز به این تیم‌ها نگاه مثبت دارم. این دو رده اهمیت بسیار بیشتری نسبت به تیم بزرگسالان برای ما دارند، چرا که پشتوانه تیم ملی در آینده این تیم ها هستند. باید به آنها توجه ویژه داشته باشیم و امکانات خوبی برای آنان فراهم کنیم. در رده نوجوانان باید مسابقاتی را ترتیب دهیم چرا که در حال حاضر در این رده سنی رقابتی وجود ندارد و بدین ترتیب آن‌ها فرصتی را ندارند تا خود را نشان دهند.

وی در خصوص حضور مشاوران خارجی در تیم های ملی بانوان خاطر نشان کرد: قصد داریم برای تقویت سرمربیان تیم های ملی فوتبال از مشاوران خارجی استفاده کنیم و این را در دستور کار قرار دادیم. با توجه به نگاه جدید فدراسیون فوتبال به بانوان می خواهیم بهترین مشاوران خارجی در حوزه بانوان را انتخاب کنیم. درصدد شناخت آنها هستیم و مکاتبات اداری و بین المللی این امور را بزودی انجام خواهیم داد.

موسوی در پایان از حضور مربی بدنساز برای تیم های ملی بانوان خبر داد و گفت: بازیکنان تیم ملی در هر سه رده از آمادگی جسمانی پایینی برخوردار هستند. در تورنمنت بلاروس به این موضوع کاملا واقف شدم که بزرگترین نقطه ضعف ما آمادگی جسمانی پایین بازیکنان است. پیشنهاد دادیم در کنار هر سه تیم یک مربی بدنساز حضور داشته باشد و سیستم بدنی بازیکنان تقویت شود. در مجموع فکر می کنم گامی خوب و قوی در حوزه بانوان برداشته شده است. با پیگیری های عزیزی خادم اعضای تیم های ملی فوتبال بزرگسال و جوانان واکسینه شدند. بزودی این امر برای کادر فنی تیم ملی نوجوانان بانوان نیز اتفاق خواهد افتاد که جا دارد یکبار دیگر از دکتر نوروزی و کمیته پزشکی فدراسیون تقدیر کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مشاوران خارجی تیم های ملی ملی فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان

به گزارش همشهری آنلاین، شلاق‌خوردن عبدالرزاق حمدالله از سوی یک تماشاگر پس از فینال سوپرجام عربستان از سوی فدراسیون فوتبال و اتحادیه بازیکنان این کشور محکوم شد. مهاجم مراکشی الاتحاد در پایان دیدار با الهلال که با نتیجه چهار بر یک به سود آبی‌های فوتبال عربستان به پایان رسید با یک هوادار تیم خودی دچار درگیری شد و هوادار عصبانی الاتحاد با کمربندش به این بازیکن حمله کرد.

به نوشته روزنامه گاردین، فدراسیون فوتبال عربستان با انتقاد از این رخداد در بیانیه‌ای اعلام کرد: مانند سایر فدراسیون‌ها در آسیا و فیفا، اولویت فدراسیون فوتبال عربستان حفظ امنیت و لذت برای همه تماشاگران عاشق فوتبال و بازیکنان است. فوتبال در عربستان یک بازی خانوادگی است و خوشبختانه ناآرامی بین هواداران بسیار نادر است. به همین دلیل است که رفتار این به اصطلاح «هوادار» برخلاف فرهنگ و رفتار هواداران عربستانی است و ما این حادثه را کاملا محکوم می‌کنیم.

اتحادیه بازیکنان در عربستان نیز با محکوم‌کردن این رفتار، خواستار به‌روزرسانی آیین‌نامه رفتار تماشاگران شد.

الهلال در سوپرجام عربستان که در ابوظبی برگزار شد توانست با شکست‌دادن الاتحاد جام قهرمانی را به دست بیاورد. الهلال علاوه بر کسب سوپرجام، با اختلاف خوب در صدر جدول لیگ عربستان نیز حضور دارد و بخت اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.

شاگردان ژسوس در لیگ قهرمانان آسیا نیز شانس خوبی برای قهرمانی دارند و باید در نیمه نهایی با العین روبه‌رو شوند.

کد خبر 844869 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی عربستان

دیگر خبرها

  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری