Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:54:07 GMT

مهرعلیزاده پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۹۳۳

مهرعلیزاده پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

نامزد انصراف داده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی به آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب پیروزی وی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محسن مهرعلیزاده، نامزد انصراف داده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی به آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب پیروزی وی را تبریک گفت.

متن پیام محسن مهرعلیزاده به شرح زیر است:

«حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور محترم منتخب جمهوری اسلامی ایران

با سلام؛
موفقیت جنابعالی در رقابت های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید آنکه با استعانت از درگاه خداوند متعال، انفاس قدسی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، رهنمودهای مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) و دعای خیر، همراهی و همکاری ملّت نجیب و سرافراز ایران، در تحقق وعده های خود در بهبود معیشت، رفاه ، آرامش و آسایش مردم و تامین حقوق مصرّح آنان در قانون اساسی در کلیه عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز توجه به نقش مردم و حفظ و ارتقاء شان و جایگاه ملّت بزرگ ایران در فضای داخلی و بین المللی موفق باشید.

و من الله التوفیق و علیه التکلان

محسن مهرعلیزاده

۲۹ خرداد ۱۴۰۰»

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محسن مهرعلیزاده مهرعلیزاده رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت پاکستان، مزین به تصاویر رئیس جمهوری اسلامی ایران +عکس

پایتخت پاکستان که قرار است از صبح فردا به مدت ۲روز میزبان رئیس جمهوری اسلامی ایران باشد، از چند روز قبل از سفر، مزین به پلاکاردها و تصاویر بزرگی از آیت‌الله رئیسی و نخست وزیر و رئیس جمهوری پاکستان شد.

به گزارش مشرق، صدها تصویر از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در میدان های اصلی شهر، در مسیر فرودگاه تا هتل محل اقامت هیات بلندپایه ایرانی، در امتداد خیابان های اصلی این شهر و در مقابل کاخ های ریاست جمهوری و نخست وزیر، جلوه زیباتری به اسلام آباد بخشیده است.

همچنین پرچم های زیبا و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در کنار پرچم کشور دوست و همسایه پاکستان، در خیابان ها و معابر و میادین این شهر، همراه نسیم بهاری خود نمایی می کند.

مردم پاکستان که علاقه فراوانی به ایران و ایرانیان دارند و احترام فراوانی برای مردم و مسوولان نظام جمهوری اسلامی ایران قائل هستند، از دیدن تصاویر دکتر رئیسی در پایتخت کشورشان احساس خوشحالی و غرور می کنند. آنها از مدت ها پیش در انتظار این سفر بودند.

مردم پاکستان و مقامات عالی این کشور همسایه امیدوارند سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان به فرصتی بزرگ برای ۲ کشور همسایه به ویژه برای پاکستان باشد تا از این فرصت پیش آمده بیشترین بهره های اقتصادی و تجاری را ببرند.

همزمان با سفر آیت‌الله رئیسی به اسلام‌آباد، بسیاری از گروه‌های سیاسی، مذهبی و فعالان مدنی با صدور بیانیه‌ها، چاپ بنر و انتشار پیامدهای ویدیویی با استقبال از بازدید رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشورشان، اعلام کردند که جامعه مسلمان پاکستان مفتخر به میزبانی از رئیس یک ملت شجاع و غیوری هستند ‌که حامی ملت‌های مظلوم به ویژه مدافع مردم فلسطین هستند.

گروه‌های مردمی پاکستان همچنین با ارسال درخواست های رسمی به سفارت ایران در اسلام‌آباد و نمایندگی‌های سیاسی ایران در شهرهای لاهور و کراچی که قرار است آیت‌الله رئیسی به این شهرها نیز سفر کند، آمادگی خود را برای استقبال از آیت‌الله رئیسی اعلام کردند.

بنابر اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، آیت‌الله رئیسی در راس یک هیات عالی رتبه اقتصادی-سیاسی، فردا دوشنبه وارد اسلام‌آباد می شود.

وی افزود ‌که سفر رسمی آیت‌الله رئیسی بنا بر دعوت محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان صورت می‌گیرد و در طول این بازدید رئیس جمهوری ایران به شهرهای لاهور و کراچی نیز سفر خواهد کرد.

ممتاز زهرا گفت ‌که همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در این سفر، دکتر رئیسی را همراهی خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که رئیس جمهور ایران با همتای پاکستانی خود و همچنین نخست وزیر این کشور دیدار خواهد کرد و طرفین طیف گسترده‌ای از موضوعات مهم دوجانبه، همکاری‌های اقتصادی، تحولات منطقه‌ای، مسائل بین المللی از جمله جهان اسلام را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

ممتاز زهرا اعلام کرد که این اولین سفر یک مقام بلندپایه کشور در سطح رئیس دولت به پاکستان پس از برگزاری انتخابات این کشور و تشکیل دولت جدید است.

وی تاکید ‌کرد: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان از روابط دوجانبه مستحکم مبتنی بر مشترکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی برخوردارند و این سفر فرصت مهمی را برای تقویت بیش از پیش این روابط فراهم می کند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: ۲ طرف دستور کار گسترده‌ای برای تقویت بیشتر روابط و تحکیم همکاری‌ها در زمینه های مختلف از جمله تجارت، ارتباطات، انرژی، کشاورزی و ارتباطات مردمی خواهند داشت.

وی افزود: سران ایران و پاکستان همچنین در مورد تحولات منطقه‌ای و جهانی و همکاری های دوجانبه برای مبارزه با تهدید مشترک تروریسم گفت‌وگو خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • پایتخت پاکستان، مزین به تصاویر رئیس جمهوری اسلامی ایران +عکس