Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:23:41 GMT

محدودیت‌های کرونایی در قم به‌قوت خود باقی است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۹۵۱

محدودیت‌های کرونایی در قم به‌قوت خود باقی است

بهرام سرمست روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به‌صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیم مقام‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تزریق واکسن ایرانی و همچنین واکسن‌های وارداتی از هفته جاری در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: مسئولان بهداشتی برای شروع مرحله جدید تزریق واکسن برنامه دارند، و این اقدام به‌صورت گسترده در فصل تابستان صورت خواهد گرفت تا بتوانیم فضای قابل اطمینانی را برای بازگشایی مدارس و کسب و کارها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم در پاسخ به‌سئوالی مبنی بر چگونگی اعمال محدودیت‌های کرونایی بویژه منع آمد و شد شبانه در این استان گفت: این محدودیت‌ها به‌قوت خود باقی است، و دستورالعمل آن هم بر اساس وضعیت زرد ابلاغ می‌شود.

وی همچنین تغییر رنگ کرونایی قم و ورود از منطقه نارنجی به‌ زرد را موفقیتی بزرگ برای عوامل بهداشت و درمان و ستاد کرونای استان توصیف کرد و ضمن اشاره به‌حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این انتخابات به‌خوبی نشان که نظارت‌های بهداشتی به‌نحو مطلوب صورت گرفته است.

سرمست با تبریک به‌منتخبان مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: بواسطه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رای حماسه بزرگی آفریده شد.

وی تصریح کرد: راهنمایی‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، شخصیت‌ها، نخبگان، احزاب و گروه‌ها و اصحاب رسانه در گسترش این فضای مشارکت موثر بوده، از این رو تلاش عوامل اجرایی، هیات‌های نظارت و بازرسی و اعضای ستاد انتخابات و همه کسانی که در خلق این حماسه بزرگ کوشیدند، شایسته قدردانی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌همراه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز گذشته با حضور ۸۴۶ هزار واجد شرایط رای دادن در قم برگزار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا قم بهرام سرمست محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قم بهرام سرمست ویروس کرونا قم بهرام سرمست محدودیت های کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز از سفر خود به پاکستان، ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در دانشگاه «جی‌ سی‌ یو» لاهور، در دیدار نخبگان علمی و فرهنگی ایالت پنجاب، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر تاریخی، فرهنگی و زیبای لاهور، روابط دو کشور را فراتر از همسایگی، روابط دینی، فرهنگی، تمدنی و قلبی دانست که باعث پیوندی ناگسستنی بین دو ملت شده است.

بنابر روایت پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه ملت بزرگ ایران این بار رژیم صهیونیستی را برای جنایت و اقدام او در حمله به کنسولگری ایران که برخلاف همه قوانین بین‌المللی و کنوانسیون‌ها و منشور ملل متحد بود، تنبیه کرد، گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کرده و تعرضی به خاک ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در این سفر تفاهمات خوبی به دست آمده است، خاطرنشان کرد: اراده سران دو کشور توسعه روابط در همه زمینه‌هاست و قطعا نتیجه اجرای این تفاهمات باعث ارتقای سطح همکاری‌ها خواهد شد؛ برخی کشورها تلاش زیادی کردند تا به روابط دوستانه ایران و پاکستان خدشه وارد کنند، اما پیوند قلبی دو ملت هرگز از هم گسسته نخواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898753

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه