Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@05:12:41 GMT

صعود انصاری به فینال ماده ۵۰ متر پروانه

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۰۰۲

صعود انصاری به فینال ماده ۵۰ متر پروانه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مسابقات شنا انتخابی المپیک شنبه و یکشنبه (۲۹ و ۳۰ خرداد ۱۴۰۰) به میزبانی شهر بلگراد برگزار می‌شود. تیم ملی شنا ایران متشکل از مهدی انصاری، بنیامین قره‌حسنلو، سینا غلام‌پور و متین بالسینی امروز (شنبه) در نخستین روز از این مسابقات به آب زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی انصاری نخستین نماینده شنا ایران، در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر پروانه با ثبت رکورد ۲۵,۵۸ در جایگاه سوم ایستاد و راهی فینال شد. در ادامه بنیامین قره حسنلو و سینا غلامپور در ماده متر ۱۰۰ آزاد و متین بالسینی در ماده‌های ۴۰۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر پروانه با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

روز نخست – شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ – مرحله مقدماتی ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران

۵۰ متر پروانه:

مهدی انصاری

۱۰۰ متر آزاد:

بنیامین قره حسنلو
سینا غلامپور

۲۰۰ پروانه:

متین بالسینی

۴۰۰ متر آزاد

متین بالسینی

کد خبر 5239156 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی شنا ایران رقابتهای انتخابی المپیک مهدی انصاری تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران دراگان اسکوچیچ لیگ ملت های والیبال کشتی فرنگی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس انتخابات 1400 تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران هندبال متین بالسینی متر پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.
دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

کد خبر 6063222

دیگر خبرها

  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • صعود پرویزی و امیری به فینال/ریگی و طهماسبی با یک برد برنز گرفتند
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • بهبود زخم قرنیه با لنز تماسی جدید
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها