Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@10:47:25 GMT

سیدحمیدرضا برقعی مهمان امشب «دست در دست» می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۰۰۶

سیدحمیدرضا برقعی مهمان امشب «دست در دست» می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  این برنامه شنبه ۲۹ خرداد با حضور سید حمیدرضا برقعی خالق سه مجموعه شعر و نویسنده سه کتاب گفتگویی شنیدنی را رقم خواهد زد.

گفتنی است آنچه موجب تمایز آثار برقعی با دیگر شاعران جوان آیینی‌سرای هم نسل اوست، اقبال عمومی اشعار او نزد مخاطب عام و مقبولیت آثارش نزد متخصصین و منتقدان عرصه شعر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقعی بی آنکه از سطح و کیفیت اشعار خود بکاهد، توانسته سلیقه مخاطب شعر آیینی را با سرودن اشعاری عفیف، سلامت و پاکیزه  ارتقا داده و جایگاه آن را در نزد منتقدین حفظ کند.

برنامه «دست در دست» به مناسبت دهه کرامت به صورت جُنگِ شاد شبانه و با موضوعات مرتبط با عِرق و عزت ملی به مدت ۱۰ شب روانه آنتن شده و در فضایی متفاوت با مهمانانی ویژه به گفتگو می‌پردازد.

همچنین  موشن ‌گرافی‌های دیدنی و گزارش‌هایی با موضوعات مرتبط از دیگر بخش‌های این برنامه است که تقدیم بینندگان علاقمند به جُنگ‌های شبانه خواهد شد.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود .

۵۸۵۸

کد خبر 1527011

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنامه های تلویزیونی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والامقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، همزمان با شب رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) دسته عزاداری خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از میدان شهرری به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کردند.

خدام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با نوحه‌خوانی برای ادای احترام به سیدالکریم (ع) همراه با مردم ولایتمدار شهرری روانه حرم شدند.

برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد

همچنین به مناسبت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) امروز بعد از نماز مغرب و عشاء، زیارتنامه آن حضرت در اعتاب مقدسه و مساجد کشور به صورت سراسری قرائت می‌شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» روانه بازار نشر شد