Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موسسه بین المللی صلح زیبا به مناسبت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات 1400 طی پیامی از آنان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش برنا، متن پیام محمد واحدی، رئیس موسسه بین المللی صلح زیبا به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِم(سوره رعد آیه 11)

حمد و سپاس نثار پروردگاری است که ما را آزاد آفرید و اراده حکومت بر سرنوشتمان را به بندگانش عطا فرمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملت شریف و آگاه ایران اسلامی

انتخابات و حق تعیین مقامات عالیه کشور بوسیله شهروندان، میراث گرانبهای یکصدسال مبارزه  مردان و زنان غیوری است که خواستند تا با دستانشان سرنوشت ملی خود را رقم بزنند.

انقلاب اسلامی تحکیم کننده این حق اساسی بود، که مردم فارغ از هر قومیت و طبقه اجتماعی، در اداره کشور سهمی اساسی دارند، حقی که به هیچ صورتی قابل کتمان نیست.

مشارکت حداکثری رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، گواهی بود بر آگاهی ایرانیان عزیز نسبت به نعمت استقلال و سیطره داشتن بر سرنوشت جمعی و ملی خود.

ما برادران و خواهران شما با سپاس از همراهی و مشارکتتان در جشن انتخابات، این خروش حضور را به فال نیک گرفته و امیدواریم برنده انتخابات، فارغ از هر گرایش سیاسی، حافظ رای و خواست ملت ایران برای تغییرات موثر و مفید در راستای بهروزی امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران عزیزمان باشد.

محمد واحدی 

رئیس موسسه بین المللی صلح زیبا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسسه بین المللی صلح زیبا محمد واحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد

اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در روزشگاه آزادی آماده برگزاری است و طبقه اول استادیوم آزادی تکمیل شد. 

به گرارش ایسنا، قرار است این اجتماع از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شود. البته به نظر می‌رسد این‌ مراسم با تاخیر آغاز شود، زیرا با وجود تکمیل طبقه اول ورزشگاه آزادی همچنان مردم در حال ورود به ورزشگاه هستند. 

در بدو ورود به استادیوم پرچم‌های میلاد امام حسن(ع)، پرچم ایران و فلسطین در حال توزیع بین مردم است.

حال و هوای ورزشگاه آزادی را در اینجا ببینید:

مسیر ترافیکی اطراف ورزشگاه آزادی بسیار زیاد شده است و جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواستار است به منظور تسهیل در رفت و آمد از پارکینگ‌های پیش‌بینی شده در اطراف ورزشگاه استفاده کرده و از توقف در اطراف ورزشگاه خودداری کنند.

به منظور کاهش ترافیک، سایر رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری استفاده کنند.

ادامه دارد... 

دیگر خبرها

  • تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • پیام مدیر حوزه‌های علمیه به رئیس کلیسای ارتدوکس
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو