Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:09:02 GMT

امام جمعه کنگان: مردم ایران پیروز انتخابات هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۰۶۴

امام جمعه کنگان: مردم ایران پیروز انتخابات هستند

حجت الاسلام محمود محمودی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: خدا را شاکریم که مردم ایران با درک شرایط حساس کنونی حضوری آگاهانه در صحنه انتخابات داشتند و با این حضور پرشور جهانیان را شگفت زده کردند.

وی بیان کرد: دشمن تلاش زیادی برای قهر کردن مردم با صندوق‌های رای انجام داد اما مردم با حضور پرشور خود ثابت کردند به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب علاقه دارند و در جایی که نیاز باشد هیچگاه پشت نظام را خالی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی اضافه کرد: مردم ایران نشان دادند شرایط کرونایی، دست اندازی‌های دشمن برای حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای، مشکلات و تنگناهای اقتصادی و بسیاری از موارد دیگر نمی‌تواند مانع عزم و اراده مردم شود.

وی ادامه داد: مردم در روز ۲۸ خرداد در صحنه حاضر شدند و با حضور عزت آفرین خود رسانه‌هایی را که به عنوان بنگاه‌های تبلیغاتی برای منافع دشمنان این آب و خاک تبلیغ می‌کردند، شکست دادند.

امام جمعه کنگان اظهار کرد: امید می‌رود دولت منتخب مردم بتواند با عمل به وعده‌های خود پایانی برای فساد و رانت باشد و عدالت را در کشور حاکم کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با هیچ کسی عهد اخوت نمی‌بندند، گفت: مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که تابع ارزش‌های دینی و ولایت فقیه باشد.

محمدی تاکید کرد: دولت منتخب باید همه همت خود را برای عملی کردن وعده‌‍های داده شده به کار گیرد و به وظیفه خود در مقابل مردم عمل کند.

وی یادآور شد: مردم به وظیفه خود در مقابل نظام عمل کردند امروز این نوبت دولت منتخب است که به وظیفه خود در مقابل ملتی که در تمام شرایط پشتیبان انقلاب است عمل کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۸۷۸ شعبه اخذ رای و ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۹۱۷ شعبه روز جمعه همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر برگزار شد.

۵۸.۶ درصد از جمعیت ۷۹۷ هزارو ۹۵۱ نفری واجدان شرایط رای در استان بوشهر در این انتخابات شرکت کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی کنگان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی کنگان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    امام جمعه چهاربرج،   ضمن اینکه فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با  آغاز ماه رمضان را تبریک گفت  بر لزوم بهره‌برداری حداکثری از فیوضات الهی این ایام تاکید کرد.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان این است که در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری که در سخنرانی نوروزی بر آن تأکید داشتند گام‌های بلندی بردارند.

 

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه همه باید در راستای عملیاتی کردن شعار سال به صورت جدی گام بردارند، ادامه داد: مردم و دولت باید هماهنگ با یکدیگر در این زمینه اهتمام کنند و با برنامه کاربردی گام بردارند.

 

وی با بیان اینکه نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی اینکه مردم و دولت به کمک هم برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت موجود تلاش کنند، اضافه کرد: همه ظرفیت‌های موجود باید به کار بسته شود.

 

جلالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی امسال ابعاد مختلف شعار سال را به‌ وضوح تبیین کردند، تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند؛ جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان ندارد.

 

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی باید موانعی که پیش روی تولید وجود دارد، با جدیت از سر راه بردارند، گفت: اقدامات تسهیلگر باید جدی‌تر دنبال شود در این راستا منابع مالی و امکانات کافی در اختیار آحاد مردم به ویژه فعالان بخش خصوصی قرار گیرد تا اینکه تولید بیش از پیش رونق پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • محاسبات میزان حضور مردم در انتخابات مطابق روال سال‌های قبل انجام شده است + فیلم
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند