Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان با برنامه ریزی و مدیریت کمیته‌های نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شهرستان‌های تابعه، یک هزار و ۴۲ ناظر بهداشتی تعیین شدند و با حضور در شعب اخذ رأی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قبل و حین برگزاری انتخابات نظارت مستقیم و مستمر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: 73 نفر از این ناظران اعضای جمعیت هلال احمر و 969 نفر از پرسنل بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بودند.

فلاحی با بیان اینکه تیم بازدید کمیته نظارت استان، متشکل از نماینده استانداری، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان هستند، افزود: نمایندگان ارگان‌های مذکور دیروز جمعه 28 خرداد ماه سال‌جاری در دو نوبت صبح و عصر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از صندوق های منتخب شهر سنندج نظارت مستقیم بعمل آوردند.

انتهای پیام/2330/71

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ غذای سالم و آشنایی با غذاهای سنتی و بومی جشنواره غذای سالم با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: در این جشنواره از 10 نفر از شرکت کنندگان بر اساس نظر داوران تقدیر و هدایایی تقدیم شد

وی افزود: انتخاب غذای برتر با معیار تنوع گروه های غذایی، مصرف کم شکر و نمک و روغن بعنوان عوامل آسیب رسان، تزئین و طعم غذا انجام گرفت.

مهندس اکاتی با اشاره به اهمیت سلامت گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در ارتقاء سطح سواد تغذیه‌ای جامعه بسیار تاثیر گذار است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان