Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در نشست خبری در جمع خبرنگاران  گفت: برای برگزاری انتخابات سامانه‌ای تحت عنوان سامانه جامع انتخابات داریم که کلیه فرآیندهای انتخابات را بصورت الکترونیکی پایش می‌کند؛ به همین دلیل همواره در تلاشیم تا این سامانه را در هر دوره از انتخابات بهبود دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اتفاقاتی که در این دوره با ناظرین شورای نگهبان رقم زدیم، این بود که ناظران و مجریان انتخابات بصورت همزمان از تجهیزات احراز هویت و اطلاعات آن استفاده می‌کردند. برای این کار یکسری پروتکل‌هایی را نهایی کرده بودیم که یکی از آنها این بود که در ابتدای صبح که دستگاه‌های احراز هویت قصد آغاز بکار دارند، صورتجلسه الکترونیکی این کار توسط ناظران و مجریان امضا شود. این کار باید از طریق تجهیزات موجود در شعب اخذ رای و کارت‌های الکترونیکی که در اختیار ناظران و مجریان شعب اخذ رای قرار گرفته بود، انجام می‌شد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور افزود: در روز رای‌گیری در این زمینه بعضاً در‌ برخی شعب با مشکلاتی مواجه شدیم که به سرعت برطرف شد و مشکلی در اجرا بوجود نیامد. باید توجه کنیم که ما راجع به حدود ۷۰ هزار شعبه اخذ رای صحبت می‌کنیم که اگر حتی ۱ درصد از این شعب با مشکل مواجه شوند، ۷۰۰ شعبه دچار مشکل می‌شوند.

شجاعان با بیان اینکه رخداد مشکلاتی است این دست در انتخابات طبیعی است، خاطر نشان کرد: مشکلات ایجاد شده در روز انتخابات به سرعت برطرف شد و تجربه بسیار خوبی در همکاری با مجموعه نظارتی داشتیم که می‌تواند در دوره‌های آتی شرایط خیلی بهتری فراهم شود.

وی اظهار کرد: تجهیزاتی که در شعب نصب می‌کنیم حتی اگر مجموعه ارتباط آنها با ستاد انتخابات قطع شود، می‌تواند بصورت آفلاین کار خود را ادامه دهد؛ لذا هیچ گونه مشکل در این زمینه نمی‌تواند مانع اجرای انتخابات شود. در طول روز اخذ رای از ساعت ۹ و ۱۶ دقیقه تا ساعت ۸ و ۳۸ دقیقه در زیرساختهای پردازش اختلالی پیش آمد که شعب اخذ رای اصلا متوجه آن نشدند و ما توانستیم در این مدت مشکل را برطرف نماییم. 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: یکی از ویژگی‌های سامانه جامع انتخابات این است که بطور مداوم وضعیت تعرفه‌های استفاده شده در شعب را رصد می‌کنیم؛ با توجه به استعلام‌های الکترونیکی، ما تقریبا در لحظه درباره وضعیت تعرفه شعب مطلع می‌شویم؛ بنابر‌این با هیچ مشکلی درباره کمبود تعرفه مواجه نبودیم.

شجاعان افزود: هیچ گونه اختلال جدی در حوزه زیرساخت‌ها نداشتیم که ماحصل زحمات چندین هزار نفر از کارشناسان در کشور است.

وی با اشاره به استفاده از صندوق‌های الکترونیکی اخذ رای در برخی شعب اخذ رای در انتخابات شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: به دلیل اینکه در دوره قبل در انتخابات شوراهای شهر و روستا تجربیات موفقی در شهرهای کوچک داشتیم، در این دوره از این صندوق‌ها در شهرهای بزرگ تر استفاده کردیم؛ لذا در ۲۵ مرکز استان از این تجهیزات استفاده کردیم و این تجهیزات کار خود را بخوبی انجام دادند و ما با هیچگونه مشکلی مواجه نبودیم. در حوزه اجرا بعضاً برخی شعب به دلیل مراجعه کننده زیاد، تصمیم گرفتند در کنار تجهیزات الکترونیکی از صندوق رای سنتی هم استفاده کنند؛ با این وجود در اغلب شهرهایی که صندوق مکانیزه مستقر بوده بجز دو شهر کار شمارش به پایان رسیده است. 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه بطور مداوم میزان تعرفه مصرفی و میزان تعرفه موجود شعب اخذ رای را بصورت آنلاین پایش می‌کنیم، تاکید کرد: اطمینان می‌دهیم که به لحاظ اجرایی دارای یکی از بهترین نظام‌های انتخاباتی در سطح جهان هستیم و به این می‌بالیم و مطمئنیم در رنکینگ جهانی در این زمینه جزو بهترین‌ها خواهیم بود.

شجاعان همچنین در پاسخ به پرسشی درباره طرح برخی شائبه‌ها در خصوص بروز تخلف در رای گیری، گفت: به لحظه آمار افرادی را که مراجعه کردند و رای خود را انداختند، داریم؛ لذا ترکیب سنی و جنسیتی بصورت برخط وجود دارد؛ به ازای هر تعرفه مصرفی شماره ملی داریم و به همین دلیل شائبه‌ رای فوتی، تکراری و زیر ۱۸ سال وجود ندارد.

 انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات انتخابات رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)

عموماً لوله‌های فاضلاب و آشپزخانه دچار گرفتگی می‌شوند. در صورتی که گرفتگی کم باشد، می‌توان با استفاده از اسید، لوله‌ها را بازکرد یا از روش‌های دیگری مانند جوش شیرین استفاده کرد. اما اگر گرفتگی بیشتر باشد، به لوله‌بازکنی حرفه‌ای نیاز است. - اخبار بازار -

در این جا بهترین  لوله‌بازکنی تهران  را معرفی می‌کنیم و مشخصات شرکت لوله بازکنی افشار و استانداردهای برتری که در رفع گرفتگی لوله در تهران دارد را بیان می‌کنیم.

دلایل گرفتگی لوله‌ها عبارتند از:

 

عدم استفاده از توری در سینک آشپزخانه برای جلوگیری از ورود تفاله به داخل لوله‌ها.عدم استفاده از توری در آبشور حمام به منظور جلوگیری از ورود مو، تکه‌های صابون، سفیداب، و درب شامپو به داخل لوله فاضلاب.نصب لوله‌های با کیفیت پایین توسط سازنده.عدم رعایت ابعاد استاندارد لوله‌ها توسط مهندسین تاسیسات.بی‌توجهی سازندگان در نظارت بر عملکرد ساختمان، که می‌تواند منجر به ورود سیمان و نخاله به داخل لوله‌ها شود.

 

معیارهای لوله بازکنی ماهر در تهران:

ارائه بهترین قیمت لوله بازکنیداشتن مجوز و تأییدیه از اتحادیه مربوطهارائه خدمات شبانه‌روزی به صورت واقعی با تماس 24 ساعتهحضور سریع و فوری کارشناسان لوله بازکن در کمتر از نیم ساعتاستفاده از ابزارهای مناسب و جداگانه برای بازکردن سینک آشپزخانه و توالترفتار احترام‌آمیز و مهارت در ارتباط با مشتریانارائه ضمانت کاری جهت اطمینان از کیفیت خدماتبه‌کارگیری دستگاه‌های مدرن و موثر در انجام عملیات لوله بازکنی

 

مزایای خدمات لوله بازکنی در تهران شامل موارد زیر است:

 

تخصصی بودن: شرکت لوله بازکنی افشار تنها به رفع گرفتگی لوله‌ها متمرکز است.استفاده از دستگاه‌های جدید: این شرکت از دستگاه‌های مدرن لوله بازکنی استفاده می‌کند.مجوز اتحادیه: تمام فعالیت‌های آن تحت نظارت اتحادیه لوله بازکنی صورت می‌گیرد.قیمت مناسب: قیمت خدمات لوله بازکنی این شرکت از تعرفه اتحادیه کمتر است.ضمانت: همه خدمات با ضمانت ارائه می‌شوند.صدور فاکتور رسمی: برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فاکتور رسمی صادر می‌شود.پاسخگویی شبانه‌روزی: خدمات این شرکت به صورت 24 ساعته ارائه می‌شود.استفاده از فنرهای مجزا: برای توالت و سینک آشپزخانه از فنرهای مناسب استفاده می‌شود.تمیزی و بهداشت: تمام دستگاه‌ها پس از استفاده تمیز می‌شوند.تجربه و اخلاقیات: تمام سرویسکاران این شرکت دارای تجربه بالا و از نظر اخلاقی مورد تایید هستند.عدم استفاده از اسید: در انجام خدمات، از استفاده از اسید خودداری می‌شود.ضمانت 100%: شرکت لوله بازکنی افشار ضمانت رفع گرفتگی را به صورت 100% ارائه می‌دهد.

چگونگی حضور سرویسکاران لوله بازکنی افشار در مدت زمان 20 دقیقه در سراسر تهران به دلیل پوشش گسترده‌ای که داریم، امکان‌پذیر است. با تماس شما، تمامی سرویسکاران ما در حداکثر 20 دقیقه به محل شما می‌رسند و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

 

در مورد استفاده از فنرهای مجزا برای سینک آشپزخانه و توالت، باید بگویم که این تدابیر بهداشتی برای محافظت از سلامتی مشتریان عزیزمان است. با توجه به آلودگی و حضور باکتری‌ها در کاسه توالت و لوله‌های متصل به آن، ما از فنرهای جداگانه برای هر یک از این موارد استفاده می‌کنیم تا بهداشت و سلامتی شما را حفظ کنیم.

 

مشخصات شرکت لوله بازکنی افشار

شرکت لوله بازکنی

افشار

قیمت لوله بازکنی تهران

اتحادیه لوله بازکنی

زمان فعالیت

بصورت شبانه روزی

آدرس اینترنتی

https:// loolehbazkoni.com/

 

برای دریافت خدمات لوله بازکنی از شرکت افشار، می‌توانید عبارات "لوله بازکنی"، "لوله بازکنی شبانه روزی تهران" یا "لوله بازکنی در تهران" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج