Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید موید علویان که براساس ارزیابی فرهنگستان علوم پزشکی کشور به عنوان دانشمند برتر دهه اخیر در حوزه علوم بالینی برگزیده شد، روز ( ۲۹ خرداد) در این یاداشت افزود: مردم با رای گسترده خود به رییس جمهور منتخب، شرایط تغییر مسیر در حوزه های مختلف به خصوص بهداشت و سلامت را فراهم کرده اند.

معاون اسبق وزارت بهداشت گفت: باید به فکر پوشش همگانی بیمه، به فکر اجرای پزشک خانواده و سیستم ارجاع، به فکر ایجاد یک نظام دقیق در نظارت بر تضاد منافع متولیان سلامت بود و حال وقت آن رسیده که با تخلف ها برخورد قاطع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به فکر انجام تکالیف بر زمین مانده و انباشته شده سال ها در نظام سلامت بود. در نظام سلامت سفید و سیاه، چپ و راست، خودی و غیر خودی نداریم. هر کسی که به اصول مشخص پایبند باشد، خودی است و محترم.

علویان ادامه داد: زمینه نقد برنامه ها را فراهم کنیم و به جای دشنام به آنان، مورد تشویق قرار دهیم. کمی جبران گذشته، کمی تامل و تفکر به آنچه شد و کردیم و به آینده روشن در حوزه سلامت برای ملت ایران فکر کنیم.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اظهار داشت: دست به دست هم دهیم و الگوی مناسبی برای سلامت مردم خود نشان دهیم. به امید آن روز

برچسب‌ها کرونا انتخابات ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله واکسیناسیون واکسن کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا انتخابات ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله کرونا انتخابات ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله واکسیناسیون واکسن کرونا بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،معاون بهداشت دانشگاه در این مراسم گفت: دندانپزشکان، ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران و به‌عنوان یکی از ارکان اصلی سلامت، با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌ها و ارتقاء سطح سلامت دهان و دندان، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارائه می‌دهند همواره در راه خدمت به آحاد جامعه پیشتاز بوده و هستند.
دکتر محمد قربانی افزود: گرامیداشت این روز خاص، بیان‌گر توجه عموم جامعه به جایگاه رفیع عزیزان دندان‌پزشکان و قدردانی از زحمات ایثارگرانۀ این بزرگواران است تا همواره لبخندی زیبا تقدیم هموطنان خود کنند.

وی در این مراسم در خصوص مسائل و مشکلات موجود با آنها گفتگو کرد و نظرها، پیشنهاد‌ها و راهکار‌های لازم را برای رفع موانع و حل این مشکلات در جهت ارائۀ هر چه بهتر خدمت سانی به مردم و مراجعه کنندگان مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • افزایش امید به زندگی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف
  • بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی