Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@11:22:27 GMT

لغو مجدد منع تردد شبانه

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۳۶۲

لغو مجدد منع تردد شبانه

بر این اساس محدودیتی برای تردد در معابر شهری از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد امشب وجود نخواهد داشت. ناطقان: معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام کرد که امشب هم طرح منع تردد شبانه در معابر شهرها اجرا نخواهد شد.

سرهنگ جهانی  گفت: برابر تازه ترین ابلاغ ستادملی مقابله با کرونا امشب ۲۹ خرداد نیز طرح منع تردد شبانه همچون روزهای ۲۷ و ۲۸ خردادماه در شهرهای سراسر کشور اجرا نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بر این اساس محدودیتی برای تردد در معابر شهری از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد امشب وجود نخواهد داشت.

پیش از این اعلام شده بود که طرح منع تردد شبانه از امشب دوباره در معابر اجرا خواهد شد که با ابلاغ جدبد ستاد کرونا این موضوع برای امشب منتفی شد.
منبع: عصر ایران برچسب ها: تردد ، منع ، لغو ، ناطقان ، محدودیت ، بامداد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تردد منع لغو ناطقان محدودیت بامداد منع تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، بامداد دوشنبه و در رأس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام‌آباد خواهد شد.

وی در سفر دو روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با "شهباز شریف" دیداری خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با "آصف‌علی زرداری" همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

رئیسی پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی "رانیل ویکرمسینگه" رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به کلمبو پایتخت این کشور در جنوب شرق آسیا دارد و علاوه بر برگزاری استقبال رسمی و ملاقات خصوصی در کاخ ریاست جمهوری، همراه با رئیس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از "ابر پروژه چندمنظوره اومااویا" شامل دو سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، شرکت خواهد کرد.

این پروژه چند منظوره که تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده، از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سریلانکا به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که تأمین مالی آن از سوی دولت این کشور انجام شده و بیش از ۴۰۰ مهندس ایرانی در احداث آن نقش داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • حریق یک دامداری در سمنان
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • رئیس جمهور بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود