Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:10:36 GMT

منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر سردشت مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۳۶۷

منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر سردشت مشخص شدند

اقصی نخشی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر سردشت به ترتیب "سیروان جلالی" با ۲ هزار و ۷۳۸ رای، "ریباز حسنی" با ۲ هزار و ۲۶۴ رای و "امیر معروفی" با ۲ هزار و ۱۱۰، "رامین رسولی" با هزار و ۸۹۵ رای و لقمان رستمی" نیز با هزار و ۸۲۴ رای به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت:، "مهران محمدی" با هزار و ۵۰۸ رای ، "رامین اسماعیل نژاد" با هزار و ۳۴۲ رای و "منصور مهری" نیز با هزار و ۳۳۸ رای رتبه های ششم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

فرماندار سردشت افزود: پنج نفر نخست با کسب این تعداد آرا توانستند به عنوان اعضای اصلی و نفرات ششم تا هشتم به عنوان اعضای علی البدل به عنوان منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر سردشت انتخاب شدند.

نخشی پور ، مجموع آرای ماخوذه شورای اسلامی این شهر را ۱۱ هزار و ۱۶۲ رای و مجموع آرای باطله ماخوذه را نیز هزار و ۳۶۸ رای اعلام کرد.

فرماندار سردشت با قدردانی از حضور گسترده مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات گفت: ۴۶ درصد از واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان در این دوره از انتخابات شوراها مشارکت داشتند.

شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای سه بخش ربط ، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۷۰ روستا و چهار است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی سردشت مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی سردشت مشارکت انتخاباتی شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات درباره اولویت‌های مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شریان برگزار شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور