Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:01:17 GMT

انتخابات قزوین در کمال آرامش و سلامت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۳۷۴

انتخابات قزوین در کمال آرامش و سلامت برگزار شد

به گزارش ایرنا، عیسی قبادی روز شنبه در ستاد انتخابات استان قزوین، افزود: حماسه ۲۸ خرداد یکی از رخدادهای تاریخی و جلوه های به یادماندنی بود که ملت بزرگ ایران خلق کردند و باری دیگر وفاداری خود را به اسلام و انقلاب به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و عوامل برگزاری آن تمام تلاش خود را برای حراست از این رویداد مهم سیاسی به کار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قبادی ادامه داد: حضور پرشور مردم در شرایط کرونایی به رغم تمامی مشکلات اقتصادی بسیار چشمگیر بود که باعث انسجام درون نظام و رفع موانع و مشکلات و چالش‌های پیش رو می شود.
وی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان در ماه‌های گذشته تمهیدات لازم را برای برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا اندیشیده بود و مجموع این تلاش ها منجر به برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه شد.
این مسوول اضافه کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد، تخلفاتی که اصل انتخاب را زیر سوال ببرد، مشاهده نشد و روند کلی و اجرایی برگزاری انتخابات سالم بود.
وی خاطر نشان کرد:مجموع یک‌ هزار و ۳۲۲ نفر در هیات بازرسی و یک هزار و ۱۸۷ نفر بازرس، ۷۹ سربازرس و ۱۲ بازپرس ویژه بر این انتخابات نظارت داشتند.
۹۴۵ هزار و سه قزوینی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حایز شرایط رای دهی بودند که ۴۹۲ هزار و ۸۱۵ شهروند قزوینی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه پای صندوق‌های رای رفته و مشارکت نزدیک به ۵۲ درصدی را رقم زدند.
میزان مشارکت در شهرستان های استان شامل قزوین ۴۵ درصد،شهرستان آوج با بیشترین و بالاترین مشارکت ۷۶ درصد،شهرستان بویین زهرا ۷۰ درصد،شهرستان آبیک ۶۱ درصد،شهرستان تاکستان ۵۷ درصد و شهرستان البرز ۴۸ درصد ثبت شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین استانداری قزوین مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین استانداری قزوین مشارکت سیاسی درصد شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، شب شعر روایت عشق در حرم امامزادگان احمد و جعفر (ع) شهر بهمن برگزار شد.
در این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد، شاعران سروده‌های خود را در وصف فلسطین، غزه و مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، امام حسین (ع) و کربلا قرائت کردند.
این برنامه از سوی کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و با همکاری انجمن شعر فرهنگیان این شهرستان، شهرداری بهمن، آستان امامزادگان احمد و جعفر، ستاد اقامه نماز جمعه، حوزه مقاومت بسیج قدس، انجمن شعر بهار بهمن و کتابخانه عمومی یادگاران امام خمینی بهمن برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن