Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@10:16:30 GMT

مطهری: سوپرجام، قهرمان قهرمانان را مشخص می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۳۸۶

مطهری: سوپرجام، قهرمان قهرمانان را مشخص می کند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مهمی مقابل رقیب خوب تراکتور پیش رو داریم اما قول می دهم که فردا قهرمانی سوپرجام را به آنها هدیه دهیم.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر تراکتور در دیدار سوپرجام باشگاه‌های ایران اظهار داشت: دلتنگ هواداران هستیم. دیدار فردا تنها یک تک بازی نیست. پرسپولیس و تراکتور قهرمان دو جام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور قهرمان جام حذفی و پرسپولیس قهرمان تورنمتی سخت تر به اسم لیگ برتر. این دیدار بزرگی است و سوپرجام، قهرمان قهرمانان را مشخص می کند.

وی افزود: تراکتور حریف قابل احترامی برای ما است. ما پرسپولیس هستیم و بازیکنان ما فوتبال خوب و با کیفیتی ارائه می دهند. به این بازیکنان اعتقاد داریم. ما میزبان نیستیم چرا که هواداران را کنارمان نداریم. اولین جام ۱۴۰۰ را برای هواداران در تهران نگه می داریم. امروز هم آخرین تمرینمان را پیش از این دیدار برگزار خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تراکتور رقیب خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. ما هم دنبال این هستیم تا فردا فوتبال خوبی ارائه دهیم تا جام را تقدیم هوادارانمان کنیم.

وی در خصوص مصدومیت دو بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی اضافه کرد: زمانی که اسم تیم ملی و ایران به میان می‌آید، اولویت ما تیم ملی است. صعود این تیم را به بازیکنان و مردم تبریک می گویم. تیم ملی کار سختی داشت و صعود آنها برای همه فوق العاده‌ای بود. بازیکنان ما نقش ویژه و کلیدی داشتند. در بازی‌های تیم ملی ۲ بازیکن ما آسیب دیدند و این موضوع کار را برای ما سخت کرده است. بازیکنان ملی‌پوش ما تاثیرگذار هستند اما اولویت ما هم تیم ملی است.

مطهری در مورد آخرین وضعیت رادوشوویچ اضافه کرد: رادو دروازه بان تیم ما بوده و برای این تیم زحمت کشیده است. مربیان و بازیکنان باید به باشگاه و از طرفی باشگاه به بازیکنان باید متعهد باشد. موضوع بزرگی نیست و این مشکل زود حل خواهد شد.

وی در خصوص فشردگی بازی‌های پرسپولیس تصریح کرد: این ۶ بازی برای ما از فردا آغاز می شود و می‌خواهیم که شروع راه سختمان را با کسب جام شروع کنیم تا کار راحت تری پیش رو داشته باشیم. فردا باید انقدر مقتدر و قوی عمل کنیم تا این جام و برد در ادامه مسیر به ما کمک خواهد کرد. کادرفنی پرسپولیس کمتر حرف می زند و بیشتر عمل می کند. برخی از دوستان در خصوص زمین و زمان و خیلی مسائل دیگر حرف می زنند اما ما صحبت کمتر و کار بیشتر در برنامه داریم. دوره زمانی مهمی در جام حذفی و قهرمانی دوباره در لیگ برتر پیش رو داریم.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود برخی بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل از این تیم جدا خواهند شد، اضافه کرد: اینکه برخی تیم ها خواهان بازیکنان پرسپولیس هستند عجیب نیست اما مهمترین بازی های خود در فصل را در پیش داریم. ما فهرستی ندادیم و به بازیکنان حال حاضر تیم اعتقاد داریم. طبیعی است برای کنعانی زادگان یا برخی بازیکنان دیگر پیشنهاد بیاید. در خصوص این مسایل باید در پایان فصل حرف زد و الان زمان مناسبی برای این کار نیست.

مطهری در رابطه با بازیکنان غایب سرخپوشان اضافه کرد: اولویت ما تیم ملی و نام بزرگ ایران است. فردا کمال و وحید امیری را نخواهیم داشت. کادر پزشکی تلاش می کنند این دو نفر را برای بازی‌های بعد آماده کنند.

سوپرجام باشگاه های ایران فردا یکشنبه از ساعت ۱۹:۵۰ میان پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

 پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور دقایقی پیش قرارداد خود را با تیم تراکتور فسخ کرد تا به این ترتیب پایان کارش در جمع سرخپوشان تبریزی را رقم بزند.

این در حالی است که او ساعتی پیش آخرین جلسه تمرینی تیم تراکتور را هدایت کرده و در حاشیه تمرین با بازیکنان این تیم خداحافظی کرده بود و حالا به صورت رسمی برگه فسخ قرارداد خود را هم امضا کرد.

جدایی پاکو خمس در شرایطی است که باشگاه تراکتور ۴۸ ساعت پیش از این سرمربی حمایت و اعلام کرده بود که او تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد ماند، اما اتفاقات اخیر باعث شد تا خود او درخواست جدایی بدهد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما او در حاشیه تمرین خطاب به بازیکنان گفته است:

چنین شرایطی پیش آمده و ما باید برگردیم، چون ما خانواده ما نگران است. برای شما آرزوی موفقیت دارم. این راهی است که باهم شروع کردیم و امیدوارم شما بتوانید تمام کنید.

دقایقی پس از اینکه قرارداد پاکو خمس فسخ شد، خبرنگار ما گفت‌وگویی بسیار کوتاه را با سرمربی تیم تراکتور انجام داد که او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش را فسخ کرده؟ گفت: «بله، فسخ کردیم و از ایران خواهیم رفت.»

خمس سپس درباره اتفاقات پیش آمده با خبرنگاران و اینکه آیا از آن‌ها گلایه‌ای دارد؟ پاسخ داد: «نه هیچ اتفاقی نیفتاد، برای تو هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.»

سوال پایانی از خمس این بود که چه توصیه‌ای برای هواداران تیم دارد؟ او پاسخ داد: «امیدوارم هوادار تیم بمانند و از بازیکنان و تیم تراکتور مراقبت کنند.»

پاکو خمس هم اکنون در اتاق خود در اقامتگاهش حضور دارد و در حال جمع‌آوری وسایل برای ترک تبریز به همراه دستیاران است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور