Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – همه می‌دانند مدیری که برای اولین بار پای دراگان اسکوچیچ را به ایران باز کرد، کسی نیست به جز صادق درودگر؛ همان کسی که مدیرعامل وقت باشگاه ملوان بود و این مربی کروات را به بندرانزلی برد.

بعدها وقتی کار اسکوچیچ با تیم ملی تمام و به عنوان سرمربی معرفی شد باز هم این درودگر بود که در جایگاه رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: «قرارداد ایشان ریالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانید که مربیان خارجی مثل ویلموتس و استراماچونی وکالدرون به خاطر مسائل ارزی از کشورمان رفتند و ما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. اکنون قرارداد ریالی است. حدود ۲۰۰ هزار دلار است و مالیات را خود ایشان باید بپردازد به قرارداد ایشان اضافه شده است.»

***

چنان که می‌دانید اسکوچیچ در آن زمان حاضر بود با هر مبلغی سرمربی تیم ملی شود؛ حتی شاید او بدون قرارداد هم قبول می‌کرد روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند؛ جایگاه او پیش از حضور در تیم ملی، مربیگری در تیم های خونه به خونه و صنعت نفت آبادان بود. طبیعی بود که دراگان به پیشنهاد فوق العاده تیم ملی با رقم ۲۰۰ هزار دلار که به صورت ریالی هم به او پرداخت می‌شد مخالفتی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: همه‌چیز درباره بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران/ سکوت مشکوک فدراسیون فوتبال!

امروز اما همه چیز در قیاس با گذشته متفاوت شده است؛ اسکوچیچ بر خلاف برخی پیش بینی‌ها یا حتی بدبینی‌های موجود، در منامه نتیجه گرفت و تیم ملی ایران به دور دوم صعود کرد.

همزمان با صعود تیم ملی هم قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال پایان یافت؛ حالا از کجا معلوم او برای تمدید قراردادش با توجه به شرایط جدید به وجود آمده، رقمی قابل توجه تر از فدراسیون مطالبه نکرده باشد؟

از کجا معلوم رقم اعلام شده از سوی او، فدراسیون فوتبال ایران را مردد نکرده باشد که اگر قرار است با مبلغی نسبتا سنگین قرارداد این مربی را تمدید کند، چرا سراغ گزینه‌های اسم و رسم دار نرود؛ یکی مثل کی‌روش که حتی مطرح کردن اسمش هم می‌تواند اسکوچیچ را وادار به عقب نشینی کند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی خبر ویژه دراگان اسکوچیچ شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال خبرنگار مهر از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

کد خبر 846120 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان