Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:16:19 GMT

فیلم زندگینامه‌ای اسپیلبرگ بازیگر اصلی‌اش را پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۵۲۸

فیلم زندگینامه‌ای اسپیلبرگ بازیگر اصلی‌اش را پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سم ریچنر بازیگر جوان و خوش‌آتیه استرالیایی به گروه بازیگرانی پیوست که قرار است زندگی استیون اسپیلبرگ را تصویر کنند.

پیش از این میشل ویلیامز برای ایفای نقش مادر اسپیلبرگ انتخاب شده بود و ست روگن و پل دانو به عنوان دیگر بازیگران فیلم معرفی شده بودند.

جولیا باتلرز بازیگر نوجوان فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو و گابریل لابل دیگر بازیگرانی هستند که برای این فیلم قرارداد امضا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانو قرار است در نقش پدر اسپیلبرگ بازی کند و روگن نیز نقش عموی محبوب او را ایفا می‌کند.

ریچنر تنها ۱۹ سال دارد و به تازگی در «انتخاب رابی» در کنار جین سیمور بازی کرد. وی به زودی با فصل دوم سریال «وحشی‌ها» در شبکه آمازون نیز دیده خواهد شد.

این فیلم که هنوز عنوانی ندارد بر مبنای خاطرات اسپیلبرگ در دوران کودکی و در سنین رشد ساخته می‌شود. وی وقتی ۱۲ سال داشت اولین فیلمش را در خانه ساخت که درباره یک قطار سرنگون شده بود و پس از آن شروع به ساختن فیلم‌های ماجراجویی ۸ میلیمتری کرد.

قرار است عکاسی‌های فیلم از ماه آینده نزدیک لس‌آنجلس شروع شود.

اسپیلبرگ از نویسندگان فیلمنامه فیلم در کنار تونی کوشنر بوده که با هم در فیلم‌هایی مانند «مونیخ» و «لینکلن» همکاری کرده بودند.

کد خبر 5238962

منبع: مهر

کلیدواژه: استیون اسپیلبرگ زندگی نامه فیلم سینمایی انتخابات 1400 فیلم کوتاه تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا شبکه پنج سیما خندوانه جشنواره فیلم کن سازمان سینمایی موسیقی ایرانی رادیو سلامت برنامه تلویزیونی خانه هنرمندان ایران هنرمندان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که با حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی‌اش آرامش بیشتری پیدا کرده و توانسته در نیم فصل دوم بدون باخت باقی بماند، حالا در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم در اهواز مقابل فولاد قرار می‌گیرد.

مسی‌ها در شرایطی به اهواز سفر می‌کنند که منتظر محمد ستاره عراقی و تکنیکی خود را در اختیار ندارند. منتظر برای همراهی تیم امید عراق به کشورش سفر کرده و غایب بزرگ نارنجی‌پوشان مقابل فولاد است.

در این خصوص نویدکیا باید برای نفر جایگزین منتظر محمد تصمیم گیری کند. سرمربی مس در پست منتظر محمد بازیکنانی نظیر حسین مهربان، رضا دهقانی، محمد اکبری و... را در اختیار دارد و حالا باید دید با توجه به شرایط جسمانی و فنی این نفرات در بازی روز جمعه از چه کسی در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد. هرچند که احتمالا او در فاصله کوتاه باقیمانده تصمیم نهایی خود را برای استفاده از یار جانشین منتظر محمد گرفته است.

گفتنی است؛ دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان ساعت 18:10 روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!