Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:37:21 GMT

تهدید ستاره استقلال؛ شب بازی بازداشتت می‌کنیم!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۶۴۳

تهدید ستاره استقلال؛ شب بازی بازداشتت می‌کنیم!

محمدحسین مرادمند در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد چک‌هایی که برای صدوررضایتنامه اش از باشگاه مشهدی صادر کرده، برایش دردسرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی باشگاه استقلال هرروز ابعاد جدیدی پیدا می کند و دردسرهای تازه ای را برای اعضای این تیم ایجاد می کند. حالا نوبت به محمدحسین مرادمند مدافع آبی ها رسیده تا یک اتفاق عجیب را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادمند که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر از باشگاه شهرخودرو(پدیده کنونی) راهی استقلال شد، به خاطر آنکه رضایتنامه اش را دریافت کند، باید مبلغی را به باشگاه مشهدی پرداخت می کند. در آن زمان توافق شد که باشگاه استقلال مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون تومان بابت این رضایتنامه پرداخت کند. البته چون باشگاه آن زمان پولی در بساط نداشت، قرار شد که این مبلغ را مرادمند طی ۳ فقره چک از حساب شخصی اش به باشگاه مشهدی بدهد و باشگاه استقلال در 3 قسط مبلغ مذکور را طی پاییز و زمستان 99 به حسابش واریز کند.


این اتفاق رخ داد و مرادمند چک‌های شخصی اش  را به باشگاه پدیده داد. این در شرایطی است که بدقولی باشگاه استقلال باعث شده با گذشت حدود 6 ماه از زمان توافق مرادمند و باشگاه هیچ پولی به حسابش نرود.


از سوی دیگر حمیداوی مالک سابق شهرخودرو(پدیده) نیز چک‌های مرادمند را خرج کرده و حالا یک دردسر جدید برای این ستاره آبی ها ایجاد شده است.


حالا افرادی که چک‌های مرادمند را در دست دارند از این بازیکن به خاطر وصول نشدن مبلغ شکایت کرده‌اند و قصد دارند حکم جلب این بازیکن را بگیرد.


این مساله سبب شد تا بعد از ورود کاروان استقلال از عربستان به تهران، پاسپورت مرادمند هم ضبط شود و به طور رسمی این بازیکن ممنوع الخروج باشد.


مرادمند نیز از این موضوع بسیار دلخور است و گلایه اش را به گوش مسئولان استقلال رسانده اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده است.


او در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره مساله پیش آمده عنوان کرد: بخاطر پاس نشدن چک‌های رضایتنامه‌ انتقالم به استقلال گفتند با حکم جلب شب قبل بازی با استقلال به هتل می‌آییم!

 

وی درباره مسائل پیش آمده در این خصوص تاکید کرد: به دنبال پرداخت بخشی از رقم قرارداد رضایتنامه‌ام به باشگاه شهرخودرو، دو چک 500میلیونی و یک چک 250میلیونی من به تاریخ‌های 9، 10 و 11 هم از سوی شهرخودرو از من گرفته شد که متاسفانه با مشکل در پرداختی‌های استقلال تهران برگشت خورد.

 

مدافع استقلال افزود: این چک‌ها از جانب آقای حمیداوی به دست این و آن سپرده شده که ابتدا با تهدید به دنبال وصول بودند و اکنون نیز با حکم جلب به دنبال جلب من هستند. این موضوع از همان موقع که در عربستان درگیری بازی‌های آسیایی بودیم شروع شد که تمام این موارد را به آقای مددی مدیرعامل باشگاه منعکس کردم و هر بار قرار شد که حل کنند اما اکنون نه تنها حل نشده که حکم جلب برای من صادر شده و ایشان هم اصلا تلفن مرا جواب نمی‌دهند.

 

مرادمند همچنین گفت: متاسفانه ارقام پرداختی و درصدی که استقلال در این چند وقت به من داده است همواره پایین‌تر از ارقام چک‌ها پایین‌تر بوده و هر بار هم قول حل شدن این مشکل به من داده شده است.
مدافع استقلال در پایان افزود: متاسفانه به من گفته‌اند که شب بازی با پدیده با حکم جلب من جلوی در هتل خواهند آمد و من واقعا نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی برای من رخ بدهد.

 

محمدحسین مرادمند استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدحسین مرادمند استقلال تهران باشگاه استقلال حکم جلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به نظر می‌خواست به سپاهان برود، اما بعد از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها و صحبت‌هایی که با این مربی انجام داد، بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگشت و قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرد.

جلالی بعد از حضور در اردوی آبی‌ها جایگاهش را در استقلال تثبیت کرد و به بازیکن اصلی جواد نکونام در پست وینگ بک چپ تبدیل شد. او اگر چه در جام ملت‌ها شانسی برای حضور دراردوی تیم ملی پیدا نکرد، اما به اردوی آخر تیم ملی برای بازی با ترکمنستان دعوت شد و پیش بینی می‌شود با حضور در صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر از این پس در ترکیب تیم ملی صاحب جایگاه بهتری شود.

ابوالفضل بدون شک اکنون خوشحال است که بعد از فسخ قرارداد با استقلال تصمیم گرفت یک بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگردد. او اگر به سپاهان می‌رفت اکنون به همراه استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نبود و شاید عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را در اختیار نداشت و شاید به واسطه ناکامی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی‌شد.

جلالی حالا این شانس را دارد با درخشش در هفته‌های پایانی لیگ برتر و با پاس گل‌هایی که می‌دهد، بیش از پیش به قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر کمک کند و در نهایت عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!