Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر کانون خادمیاری نوجوانان و جوانان آستان قدس رضوی گفت: سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمین بارگاه رضوی و همزمان با دهه کرامت با رعایت پرتکل‌های بهداشتی و با محوریت محرومیت‌زدایی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

ادریس آقالو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درارومیه اظهار داشت: سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمین بارگاه رضوی و همزمان با دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین با محوریت محرومیت‌زدایی در آذربایجان غربی با همت موسسه دارالحافظین قٰرآن کریم استان و مشارکت نهادهای مختلف از 29 خرداد تا دو تیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هدف ترویج فرهنگ رضوی در این باره گفت: سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید امسال با توجه به همزمانی دهه کرامت با ایام انتخابات، اندکی با تاخیر آغاز شده و امسال تنها در پنج شهرستان ارومیه، چالدران، چایپاره، شوط، میاندواب و دو شهر قوشچی و چهاربرج و چندین روستا با حضور خادمین رضوی برگزار می شود.

آقالو در ادامه با اشاره به اینکه امسال برنامه های تجمعی کمتری برگزار خواهد شد و بیشتر تمرکز بر اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی است، بیان کرد: اهدای بیش از دو هزار بسته معیشتی به ارزش 240 میلیون تومان، اهدای 120 سری جهیزیه به ارزش 960 میلیون تومان، بهره‌برداری از خانه‌های بازسازی توسط خیرین و اطعام رضوی از جمله برنامه های این جشنواره است که امسال با حضور خادمان رضوی برگزار می‌شود.

حضور کاروان زیر سایه خورشید در کاشان/40 ویژه‌برنامه اجرایی می‌شوددیار افلاکیان میزبان رضویون؛ 5 شهر لرستان زیر سایه خورشید می‌رود

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، علما و ائمه جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با مدافعان سلامت و خادمان باع رضوان ارومیه، تقدیر از طلاب فعال اجتماعی و جهادگر، عیادت از بیماران، تقدیر از کارگران نمونه، برگزاری جشن های تکلیف ویژه دختران کم بضاعت، دیدار با شاعران و نویسندگان و حضور در کارخانجات تلاش گر اقتصادی از جمله برنامه‌های این جشنواره در طول این هفته است .

به گزارش تسنیم سیزدهمین جشواره زیر سایه خورشید آذربایجان غربی با همت موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان و با حمایت و مشارکت دفتر نماینده ولی‌فقیه، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، فرماندهی انتظامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، قرارگاه حمزه سیدالشهدا و شهرداری ارومیه در طول دهه کرامت برگزار می شود.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد آذربایجان غربی محرومیت زدایی برگزار می شود دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم