Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@06:07:09 GMT

بازدید سفیر مجارستان از فدراسیون تیراندازی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۷۴۱

بازدید سفیر مجارستان از فدراسیون تیراندازی+عکس

زولتان وارگا هاژونیس سفیر مجارستان در ایران با حضور در فدراسیون تیراندازی از امکانات و زیر ساخت های این فدراسیون بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، صبح امروز زولتان وارگا هاژونیس سفیر مجارستان در ایران به همراه دیگر مسئولان این سفارت از امکانات و تجهیزات فدراسیون تیراندازی بازدید و دقایقی با علی دادگر رییس این فدراسیون گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با توجه تفاهم نامه بین دو کشور و حضور ورزشکاران ایران در اردوی مجارستان در راستای همکاری های مشترک انجام شد.

در ادامه دادگر از روند آمادگی تیم ملی تیراندازی و امکانات و تجهیزات این فدراسیون گزارشی ارائه کرد و اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی ایران پیش از این با کشور مجارستان همکاری خوبی داشته و از توانایی های مربیان این کشور از جمله لازلو در رشته تفنگ و چابا در رشته تپانچه استفاده کرده است .

در ادامه نیز سفیر مجارستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در فدراسیون تیراندازی گفت: زیر ساخت ها و امکانات این فدراسیون چشمگیر و ستودنی است و امیدوارم این فدراسیون به موفقیت های خوبی در المپیک دست یابد.

در این دیدار علی دادگر به همراه سفیر مجارستان از سالن ها و امکانات این فدراسیون بازدید کردند و دقایقی به تیراندازی پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی سفیر مجارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر هند در ایران: نوروز مهمترین جشن جهانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رودرا گاوراو شرست سفیر هند در ایران گفت: جشن نوروز بین ایران و هند مشترک است و سایر کشور‌های منطقه نیز این جشن را برگزار می‌کنند.برای مردم فارسی زبان هند عید نوروز جشن مهمی است .

  در هند برای خوش آمد سال نو جشن می‌گیرند موجب افتخار است که جشن نوروز از ایران به جهان صادر شده است.

دیگر خبرها

  • جنجال خبرنگار زن آدربایجانی در سفارت ایران + عکس
  • عکس سفیر ایران با یک زن خارجی جنجالی شد!
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • غوغای سیاسی در برزیل؛ دلیل اقامت «بولسونارو» در سفارت مجارستان چه بود؟
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر هند در ایران: نوروز مهمترین جشن جهانی است
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات