Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را سپاسگزاریم که توفیق داد یک بار دیگر ملت بزرگ ایران با احساس وظیفه، درک شرایط کنونی و به ویژه تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی، حماسه بزرگ و شورانگیزی خلق کردند و جلوه‌ی باشکوهی از مردم‌سالاری دینی را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب این حرکت پرمعنا و امیدآفرین ملت همیشه در صحنه کشورمان را پاس می‌دارم و از آحاد ملت، گروه‌ها و احزاب سیاسی که در این رویداد ملی، موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه کلیه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامش شهر و روستا به ویژه مجموعه وزارت کشور، شورای نگهبان، ستاد انتخابات کشور، هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و اعضای شورای تأمین استان و شهرستان‌ها، نیروهای انتظامی و امنیتی در تأمین امنیت شعب اخذ رأی، استانداران، فرمانداران و بخشداران و سایر عوامل اجرایی که این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را در سلامت و امنیت کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند، صمیمانه قدردانی ‌کنم.

همچنین از اصحاب رسانه و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی که از مدت‌ها قبل تلاش‌های فراوانی برای اطلاع‌رسانی و تشویق برای مشارکت بیشتر را فراهم کردند، سپاسگزارم و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهور اسلامی ایران

کد خبر 608642 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم حسن روحانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند