Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان تهران فلسفه هفته قوه قضاییه را فرصتی برای تجمیع امکانات و افکار برای ارائه و انعکاس عملکرد ها‌ی صورت گرفته به جامعه دانست. خبرگزاری میزان - نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه با حضور معاونان قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدجواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی، فلسفه هفته قوه قضاییه را فرصتی برای تجمیع امکانات و افکار برای ارائه و انعکاس عملکرد ها‌ی صورت گرفته به جامعه دانست.

رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار امیدواری کرد تا با بهره گیری از این فرصت تلاش‌ها و اقدامات خوبی که در تمامی حوزه‌ها صورت گرفته به سمع و نظر مردم رسانده شود و مردم در جریان دستاورد‌ها و فعالیت‌های دستگاه قضایی قرار بگیرند.

وی گفت: در دادگستری تلاش‌های ارزشمند و قابل دفاعی صورت گرفته است و هدف ما این است که بتوانیم این عملکرد‌ها را در جامعه منعکس کنیم.   بیشتر بخوانید: ضرورت تبیین اهداف سند تحول قضایی در هفته قوه قضاییه همچنین در این جلسه رئیس کل دادگستری استان تهران داراب رحمتی را به عنوان معاون جدید مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان تهران معرفی کرد.

مسعود ستایشی، قائم مقام دادگستری استان تهران نیز در این نشست اظهار کرد: امیدواریم با همکاری تمامی اعضاء ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان تهران، بتوانیم مراسم را به احسن وجه و آنچه که در خور شأن است را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

ستایشی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌هایی که باید مورد توجه و مطمع نظر در برنامه‌ها قرار بگیرد، توجه به شعار سال است.

وی همچنین گفت: مواردی که در راستای اجرای سند تحول قضایی با نگرش و مداقه در اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است، اقدامات و برنامه‌ها در راستای همان چیزی باشد که تصویب می‌شود.

در این جلسه که با حضور معاونان قضایی رئیس کل، مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان تهران، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب، معاون اجرایی دادسرای تهران، رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی و مشاور امور ایثارگران دادگستری برگزار شد، مقرر شد تمامی اعضا ضمن معرفی نماینده تام الاختیار برنامه‌های مورد نظر خود را جهت اجرا در هفته قوه قضاییه به دبیرخانه ستاد پیشنهاد دهند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری استان تهران هفته قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان تهران هفته قوه قضاییه رئیس کل دادگستری استان تهران هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند

رئیس دادگستری استان گیلان گفت: کسانی که مستحق ماندن در زندان نیستند باید آزاد شوند و همچنین قضات باید از بازداشت‌های غیر ضروری خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نشست شورای مدیران دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ابتدای این نشست از با تقدیر از اقدامات روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان گیلان، تصریح کرد: سخنان و رهنمود‌های ریاست قوه قضاییه فصل الخطاب بوده و باید نقشه راه مدیران قضایی استان گیلان قرار گیرد.

وی افزود: در برنامه عملیاتی سال جدید به زندان‌ها توجه زیادی شده است و کسانی که مستحق ماندن در زندان نیستند مانند محکومان مالی و مهریه باید در اسرع وقت آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در ادامه با تاکید بر صدور قرار‌های تامین اظهار داشت: قضات محاکم قضایی باید از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند.

وی بازدید از انبار‌ها و پارکینگ‌های شهرستان را امری ضروری دانست و افزود: باید نظارت مستمر بر آن‌ها صورت گیرد تا خودرو‌ها بدون دلیل در پارکینگ‌ها توقیف نشوند.

صادقی نیارکی کاهش پرونده‌های معوق را از مطالبات دستگاه قضایی برشمرد و عنوان کرد: باید کارگروه‌هایی در راستای کاهش چنین پرونده‌هایی در هر شهرستان تشکیل شود تا با همفکری و نظرات کارشناسی، اقدامات موثر در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم