Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا به مناسبت حضور پرشکوه ایرانیان مقیم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در حوزه های انتخاباتی رم و میلان در پیامی اظهار داشت: تصمیم آگاهانه و مسولانه و مشارکت در انتخابات، مسیر رفع مشکلات و دغدغه های مردم و همچنین لغو و بی اثر سازی تحریمهای ظالمانه آمریکا را هموار خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، متن پیام حمید بیات سفیر کشورمان در ایتالیا به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است؛ 


بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و احترام به تمامی هموطنان آگاه و فرهیخته مقیم کشور ایتالیا، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت در تمامی شئونات زندگی برای شما، با پایان یافتن برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، بر خود واجب می دانم که از مشارکت آگاهانه، صمیمانه و مسئولانه شما عزیزان در پای صندوقهای رای مستقر در رم و میلان تقدیر و تشکر کنم. تصمیم آگاهانه و مسئولانه شما برای مشارکت در این انتخابات علی رغم محدودیتهای ناشی از پاندمی کرونا و حضور تعداد معدود فریب خوردگان و عوامل ستیزه جوی بیگانه در مقابل سفارت و مزاحمت و توهین آنها، نشان داد که شما بدون توجه به تبلیغات سوء و تمامی کاستیها، تنها صندوق رای را بهترین مسیر و مدنی ترین راه برای رسیدن به خواسته ها و اهداف مورد نظر خود می شناسید.
 بلاتردید با عنایت پروردگار متعال نتیجه مشارکت گرم، صمیمی و غرور آفرین شما، تامین و تضمین کننده  استقلال، آزادی، عدالت، آبادانی، رفاه، پیشرفت و توسعه میهن عزیزمان خواهد بود و مسیر رفع مشکلات و دغدغه های مردم بزرگ ایران و همچنین لغو و بی اثر سازی تحریمهای ظالمانه آمریکا را هموار خواهد ساخت. از خداوند عز و جل تندرستی، شادکامی، موفقیت و عاقبت بخیری تمامی شما عزیزان را مسئلت می نمایم. اینجانب همچنین به جناب آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری محترم منتخب مردم شریف کشورمان تبریک گفته و برای ایشان موفقیت در اجرای تمامی تعهدات و اهداف عالیه در مسیر رشد و آبادانی کشورمان آرزومندم. خداوند یار و نگهدار شما باشد.         
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ایران و ایتالیا مشاركت حداكثري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را به کریستف لوتوندولا آپالا بن آپالا معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه جمهوری دموکراتیک کنگو تقدیم کرد.

در این دیدار، وزیر امور خارجه جمهوری دموکراتیک کنگو ضمن آرزوی موفقیت برای سفیر کشورمان در ماموریت خود، از (حضرت) امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مردان تاریخ معاصر جهان نام بردو آمادگی خود را برای ارتقا و توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود. وی آمادگی خود را برای تشکیل کمیته مشترکی از کارشناسان دو طرف برای بررسی سوابق پنجاه ساله روابط دو کشور و ارائه برنامه‌ها و راهکارها برای توسعه و گسترش همکاری‌ها در آینده ابراز کرد. سفیر کشورمان نیز ضمن استقبال از پیشنهاد مذکور، رویکرد رییس جمهور و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با کشورهای آفریقای را خاطر نشان ساخت.

وی افزود: در این چارچوب جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری با دولت جمهوری دموکراتیک کنگو برای ارتقاء مناسبات فیمابین می‌باشد. سفیر کشورمان همچنین تصریح کرد گشایش سفارت این کشور در تهران می‌تواند اعتلای بیشتر روابط را تسهیل کند.

کد خبر 6087059 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد