Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون فعالیت‌های جهادی و کانون خیریه باران اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم از محل جمع‌آوری کمک‌های نقدی یک دستگاه کانکس خریداری و به خانواده‌ای بی سرپناه اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، کانون فعالیت‌های جهادی و کانون خیریه باران اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم پس از شناسایی خانواده‌ای بی سرپناه، با جمع‌آوری کمک‌های نقدی یک دستگاه کانکس خریداری و در محل استقرار این خانواده نصب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصطفی چاوشی کارشناس کانون فعالیت‌های جهادی اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم در این باره گفت: کانون فعالیت‌های جهادی و کانون خیریه باران دانشگاه، برنامه‌های زیادی برای یاری شناسایی و یاری رساندن به افراد نیازمند در اطراف شهرستان بم به ویژه مناطق محروم دارند و بر همین اساس فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.


کارشناس کانون فعالیت‌های جهادی اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم اظهار کرد: در یک ماه گذشته پس از شناسایی یک خانواده بی‌سرپناه که وضعیت اسکان مناسبی نداشتند، از طریق اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی، موفق شده‌ایم با خریداری و اهدای یک دستگاه کانکس، یک خانواده بی سرپناه را اسکان دهیم.


چاوشی خاطرنشان کرد: امیدواریم که به زودی نیز جهت تقلیل هر چه بیشتر مشکلات در این منطقه اقدامات بیشتری را انجام داده و شاهد گسترش فعالیت‌های جهادی باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان گروه جهادی مناطق محروم کانون فعالیت های جهادی یک دستگاه کانکس بی سرپناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل

علی محمدیان اردی امروز در آیین بزرگداشت هفته سلامت در اردبیل با تجلیل از خدمات ارزنده خادمان سلامت گفت: جمهوری اسلامی ایران به همت زحمات خادمان سلامت در بسیاری از عرصه‌های بهداشتی و درمانی در سطح دنیا وضعیت مطلوب‌تری دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: تامین سلامت مردم و تامین مواد غذایی سالم یکی از وظایف مهم دانشگاه‌های علوم پزشکی است و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با تمام توان خدمات سلامت را به صورت همگانی و شایسته در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

او تغذیه ناسالم و کم‌تحرکی را باعث بروز برخی از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: استرس نیز یکی از عوامل موثر در ابتلای افراد به انواع بیماری‌هاست.

محمدیان بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان و تصادفات را سه عامل مهم مرگ و میر در ایران و استان اردبیل دانست و افزود: برای مدیریت و کاهش آثار و عوارض این سه عامل باید اقدامات علمی درستی انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل
  • زنگ هفته سلامت در قم نواخته شد
  • صائین قلعه ابهر میزبان گروه جهادی حیان علوم پزشکی زنجان+فیلم
  • ۴۰۰ برنامه طی هفته سلامت در زنجان اجرا می شود