Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید منتظر ماند و دید که هاشمی در دولت جدیدی که تا ماه‌های آینده بر سر کار می‌آید به عنوان وزیر ورزش انتخاب می‌شود یا گزینه کسی دیگری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک که کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال هم بود گفته می شود یکی از گزینه های وزارت ورزش است و در فضای مجازی هواداران استقلال و پرسپولیس بر سر این موضوع باهم بحث می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا باید منتظر ماند و دید که هاشمی در دولت جدیدی که تا ماههای آینده بر سر کار می آید به عنوان وزیر ورزش انتخاب می شود یا گزینه کسی دیگری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کیومرث هاشمی کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان  عصر امروز با حضور در بیمارستان لاله تهران از مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه و رادیو عیادت کرد.

در این دیدار که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز حضور داشت، وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از تلاش‌های اسکویی در سال‌ها حضور در رسانه، نقش او را در موفقیت‌های ورزش ویژه خواند و با اشاره به صدای خاطره‌انگیز این مجری قدیمی برای مردم ورزش‌دوست ایران، برای او سلامتی و عافیت و تداوم فعالیت رسانه‌ای مسألت کرد.

هاشمی در این عیادت از دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس این هیات در تهران خواست تا رسیدگی‌ها و حمایت‌های لازم را از استاد اسکویی تا زمان بهبود کامل به عمل آورند.

در پایان وزیر ورزش و جوانان گزارشی از دکتر معالج اسکویی دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • کیومرث هاشمی: با قهرمانی دل مردم را شاد کنید
  • وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر بورسیه می‌شوند
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر ورزش بورسیه می‌شوند
  • ثبت یک رکورد خاص از سوی پرسپولیسی ها در لیگ برتر