Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسن قوسیان مقدم، درباره واردات واکسن کرونا از سوی جمعیت هلال احمر، گفت: تاکنون محموله‌هایی از واکسن کرونا توسط هلال احمر به کشور وارد شده است و با احتساب رسیدن ادامه محموله ۲ میلیون دُزی واکسن که یک بخش آن روز پنجشنبه (۲۷ خردادماه) به کشور رسید، هلال احمر توانسته است ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ میلیون دُز واکسن کرونا وارد کند.

وی درباره ادامه روند واردات واکسن از سوی هلال احمر، تاکید کرد: ان شاءلله این روند ادامه خواهد یافت. میزان واردات و ادامه آن وابسته به میزان تولید داخلی است و تا زمانی که لازم باشد ما به دنبال واردات واکسن هستیم.

روز پنجشنبه (۲۷ خردادماه) یک میلیون دُز واکسن از یک محموله ۲ میلیون دُزی وارد کشور شد که علت تفکیک بار به ۲ قسمت از زبان سخنگوی سازمان هلال احمر، اینگونه عنوان شد: آخرین محموله واکسن کرونای خریداری و تحویل گرفته شده از سوی جمعیت هلال احمر ۲ میلیون دز است، اما به دلیل محدودیت‌های پروازی صبح پنجشنبه فقط یک میلیون دُز آن به دستمان رسید و مابقی محموله هم با پروازی دیگر از کشور مبدا به ایران خواهد رسید؛ بنابراین به دلیل محدودیت حمل بار، پرواز صبح پنجشنبه یک میلیون دُز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله هم در گمرک تحویل ما آماده است تا با پروازی دیگر به کشور برسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمدحسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر واکسن کرونا واردات واکسن واکسن کرونا میلیون د ز هلال احمر ز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر کشور در این خصوص گفت: مهمترین هدف این سازمان این است که جوانان بتوانند در رابطه با خدمات اجتماعی حاضر شده و مسئولیت اجتماعی را پذیرفته و جامعه پذیر شوند و به مردم کمک کنند تا در طول زندگی و خدمت به عنوان یک عنصر خدمتگزار به جامعه معرفی شوند.   آیت الله معزی در ادامه گفت: وضعیت سازمان جوانان بسیار خوب بوده  و حضور جوانان فعال با استقبال خوبی روبرو شده است.   حجت الاسلام حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور با اشاره به داوطلب محور بودن این مجموعه گفت: در همین راستا تلاش می‌شود در تصمیمگیری‌ها و اجرای برنامه‌ها حداکثر استفاده از اعضای جوانان انجام شود و وظیفه ما در سازمان جذب سازماندهی توانمندسازی نگهداری تخابات کانون‌ها می‌باشد.   وی در ادامه گفت عضای حاضر در مرحله کشوری ابتدا از مرحله کانون دانشگاه‌ها کانون روستایی و کانون جوانان به عنوان دبیر کانون انتخاب شده و سپس در سطح شهرستان و بعد در انتخابات استانی حضور داشته و در مرحله پایانی نیز در انتخابات کشوری حاضر شده‌اند.  

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • نهادهای بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان کرمان