Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: بی شک بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی (دامت تائیداته)

 انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امید دارم با تلاش جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور، در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

بی شک بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

همچنین دولت دوازدهم اعلام می دارد که در روزهای پیش رو آمادگی اقدامات لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.

از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت مردم عزیز ایران بزرگ را مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود

فرارو- یکی از علمای برجسته پاکستان در خصوص سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان گفت: روابط مستحکم پاکستان و ایران صدای قلب امت اسلامی است.

به گزارش فرارو، آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان اظهار کرد: ایران پس از انقلاب اسلامی قدرت دفاعی و سیاسی در سطح جهانی به دست آورده است، دعا می‌کنیم که بقیه کشور‌های مسلمان نیز از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: پروژه خط لوله گاز بین دو کشور مدت‌هاست معطل مانده است، پاکستان در حال عبور از بحران انرژی است، این موضوع باید حل شود.

آیت الله نجفی تصریح کرد: سفر آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان یک سفر خیرخواهانه است و اگر پاکستان و ایران قوی شوند، امت اسلامی بازویی قدرتمند و قوی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پس از عربستان، سفر رئیس جمهور ایران فرصت‌های جدیدی برای توسعه ایجاد خواهد کرد. این امر باعث تقویت هر دو کشور و همچنین حل مشکلات اقتصادی پاکستان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • پایتخت پاکستان، مزین به تصاویر رئیس جمهوری اسلامی ایران +عکس
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی