Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با پیروزی برابر المالیق ازبکستان در جایگاه نهم ایستاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب نخستین پیروزی خود در رده نهم مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا ایستاد.

تیم نیروی زمینی شهید شاملی که در شرایط خاص و با کمبود بازیکن مطمئن روی نیمکت خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، در چهار دیدار خود در مرحله گروهی موفق به کسب پیروزی نشد و با ایستادن در رده پنجم جدول گروه یک این رقابت‌ها، در مرحله رده‌بندی مقابل المالیق ازبکستان تیم پنجم گروه دو برای کسب مقام نهم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 33 بر 17 پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نیمه اول این دیدار با برتری 17 بر 8 به پایان رسید. بهشاد فاتحی‌زاده از کازرون نیز برترین بازیکن این مسابقه شناخته شد. 

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با تعداد کم بازیکن و با ترکیب مجتبی حیدرپور، محمد صفری، محمد ایوبی، مهران رهنما، کاظم جمعه‌پورزاده، رضا شجاعی، محمدرضا اوره‌ای، بهشاد فاتحی، محمد قاسمی، فرزاد رستمی، علی کوه‌زاد، علی رحیمی و یونس بدیعی و سرمربیگری مهدی آزاد منجیری در این مسابقات حاضر شد.

در سایر مسابقات و از ساعت 16:30 صنعت مس کرمان برای کسب رده پنجم با تیم سوم گروه یک یعنی مضر عربستان روبه‌رو می‌شود. مس با بدشانسی و شکست برابر الدحیل نتوانست به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کند.

بیست‌وسومین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 31 خرداد ماه با معرفی تیم قهرمان به پایان می‌رسد.

هندبال باشگاه‌های آسیا| شکست صنعت مس کرمان مقابل الدحیل قطر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال ایران ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد هندبال ایران نیروی زمینی شهید شاملی باشگاه های آسیا شاملی کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز