Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نتایج قطعی انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ چهارمحال و بختیاری اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، نتایج قطعی انتخابات در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

 نتیجه انتخابات شورای شهر فارسان 

مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر فارسان روز گذشته در شهر فارسان با انتخاب عباس یداللهی  3751 رای، مهری امینی 2962 رای، مسعود خسروی 2591 رای، رضا زمانی 2408  رای، حسن امیریان 2395 رای به عنوان اعضای اصلی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه انتخابات شورای شهر بروجن

مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نتایج قطعی شورای اسلامی شهر بروجن، با انتخاب سعید کردیان با 4245 رای، یوسف خوشنود با 4025 رای، غلامعلی سعادت با 3178 رای، ناصر جانشکر با 2866 رای، نجمه کرمپور با 2275 رای، رضا قدمی با 2251 رای و هوشنگ رفیعیان با 2222 رای به عنوان7 عضو اصلی شورای شهر بروجن مشخص شد.

منتخبان شورای اسلامی شهرهای خراسان جنوبی اعلام شدند + اسامیمنتخبان شورای شهر در شهرستان‌‌های استان زنجان اعلام شداسامی منتخبان شورای شهر رشت اعلام شد

در حال تکمیل...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد نتایج قطعی اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن

سردار منوچهر امان اللهی گفت: مأموران انتظامی شهرستان بروجن با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در سطح حوزه از جاسازی و دپوی مقادیری کالای قاچاق مطلع شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان بروجن برای بررسی بیشتر به محل اعزام و در بازرسی انبار مورد نظر موفق شدند ۱۳ هزار و ۶۲۰ دست انواع قاشق خارجی، ۶ هزارو ۶۳۶ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی و هزار و ۲۲۲ عدد فندک خارجی، را شناسایی و کشف کنند.

بیشتر بخوانید

توقیف لوازم خانگی قاچاق در چهارمحال و بختیاری

امان اللهی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو