Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- منتخبان مردم در ششمین دوره شورای شهر کاشان مشخص شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، علی اکبر مرتضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با پایان شمارش آرا در شهر کاشان منتخبان مردم در ششمین دوره شورای شهر کاشان مشخص شدند و کار خود را در دوره ششم پارلمان شهری آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علیرضا عرب بیگی با 18 هزار و 950، علی هاشمی طاهری با 17 هزار و 580، عفت پدرام با 16 هزار و 800، مهدی نادعلی با 16 هزار و 500، جواد حاجی قدیری با 16 هزار و 320 رای از جمله منتخبات شورای شهر کاشان در دوره ششم هستند.

نتایج انتخابات شورای شهر در شهرستان‌های استان کرمانشاه اعلام شد + اسامی نتایج ششمین دوره انتخابات شورای شهر در استان فارس + تفکیک شهرستان نتیجه انتخابات شورای شهر کرمانشاه اعلام شد

فرماندار کاشان ابراز داشت: حسین باغشیخی با 15 هزار و 490، علیرضا مفرح با 14 هزار و 587، حسین حیدریان با 13 هزار و 204 رای و مصطفی کردمیل نیز 11 هزار و 132 رای آوردند که منتخبان شورای شهر کاشان را در دوره ششم تشکیل می‌دهند.

وی گفت: احمدرضا بهمنی، آقای بارفروش و سیدرضا هاشمی نیز اعضای علی‌البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان هستند که آرا لازم‌ برای حضور در پارلمان شهری را کسب نکردند.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد ششمین دوره شورای شورای شهر کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد

نایب رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر در دوره ششم این است که باید با عملکرد جهادی چتر خدمت بر سر همه محلات شهر و شهروندان گسترده شود و این مهم با هدف توسعه و ایجاد تحول در شهر در سال ۱۴۰۳ با قدرت دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، صفیه حیدرزاده، امروز_ چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع پرسنل شهرداری زرین‌شهر اظهار کرد: شهرداری از جمله سازمان‌هایی است که بیشترین خدمت‌رسانی را به شهروندان دارد و یکی از اتفاقات مهمی که در دوره ششم مدیریت شهری زرین‌شهر رخ داد، انجام اقدامات فرهنگی و اتمام پروژه‌های عمرانی است که باهدف نشاط و شادابی شهروندان و همچنین پیشرفت و توسعه و آبادانی شهر انجام شده است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر در دوره ششم این است که باید با عملکرد جهادی چتر خدمت بر سر همه محلات شهر و شهروندان گسترده شود و این مهم با هدف توسعه و ایجاد تحول در شهر در سال ۱۴۰۳ با قدرت دنبال خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر تصریح کرد: حوزه فعالیت و مسئولیت در شهرداری بسیار متنوع و گسترده است و موفقیت این نهاد در حل چالش‌های شهری و خدماتی که ارائه می‌کند، در گرو همدلی و همراهی همه‌جانبه سه ضلع شهردار، اعضا شورای شهر و پرسنل شهرداری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی زمان سپری شده از عمر مدیریت شهری زرین‌شهر در دوره ششم فضای همدلی و همکاری خوبی بین سه ضلع شهردار، اعضا شورای شهر و پرسنل شهرداری ایجاد شده است و با همراهی شهروندان قادر خواهیم بود اتفاقات مثبتی را در خطه طلایی ایران رقم بزنیم.

حیدرزاده با بیان اینکه امروز شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان در این شهر هستیم، اضافه کرد: باید از تلاش شهردار زرین‌شهر تقدیر کرد، چراکه در سال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح بیشترین پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری زرین‌شهر در سطح شهرستان لنجان بودیم و در این مسیر باید از پرسنل شهرداری تشکر کرد که در اجرای امورات شورای شهر و شهرداری به شکل جهادی عمل کردند.

وی عنوان کرد: وصول دو هزار میلیارد ریالی بودجه شهرداری زرین‌شهر در سال ۱۴۰۲ نشان داد تحقق بودجه سال‌جاری نیز به خوبی انجام خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ نیز بتوانیم در مسیر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و در نهایت توسعه پایدار زرین‌شهر حرکت کنیم.

کد خبر 739570

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • هنیه: مردم غزه مقاومت افسانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد