Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این دیدار با توجه به تفاهم‌نامه بین ۲ کشور و حضور ورزشکاران ایران در اردوی مجارستان در راستای همکاری‌های مشترک امروز (شنبه) انجام شد.

در ادامه این دیدار «علی دادگر» رییس فدراسیون از روند آمادگی تیم ملی تیراندازی و امکانات و تجهیزات این فدراسیون گزارشی ارایه کرد و اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی ایران پیش از این با کشور مجارستان همکاری خوبی داشته و از توانایی‌های مربیان این کشور از جمله «لازلو سوچک» به مدت هشت سال در رشته تفنگ و «چابا» در رشته تپانچه استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز «زولتان وارگا هاژونیس» سفیر مجارستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در فدراسیون تیراندازی با قابل توجه دانستن زیر ساخت‌ها و امکانات فدراسیون تیراندازی اظهار امیدواری کرد که تیراندازان ایرانی در المپیک توکیو به موفقیت‌های خوبی در المپیک دست یابند. 

در این دیدار رییس فدراسیون، سفیر مجارستان در تهران را برای بازدید از سالن‌ها و امکانات این فدراسیون و تمرین تیراندازی همراهی کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجارستان فدراسیون تیراندازی توکیو تهران تهران توکیو فدراسیون تیراندازی مجارستان فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پس از آنکه در بدو ورود به لاهور مورد استقبال سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی این شهر قرار گرفت، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.

گروهی از نیرو‌های مسلح پاکستان در بدو ورور رئیس جمهور کشورمان رژه رفته و از مهمان عالی خود استقبال کردند.

حجت الاسلام رئیسی با قرائت فاتحه در آرامگاه اقبال لاهوری، در جریان قدمت اماکن تاریخی این منطقه قرار گرفت. رئیس جمهور کشورمان همچنین دفتریادبود این مکان تاریخی را امضا کرد.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

مولانا عبدالخبیر آزاد امام جمعه مسجد تاریخی پادشاهی و رئیس کمیته استهلال پاکستان نیز در حاشیه این مراسم به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و طرفین پیرامون موضوعات فرهنگی و شخصیت اقبال به عنوان میراث مشترک ایران و پاکستان، تبادل نظر کردند.

رییس جمهوری ایران قرار است در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور حضور یابد.

وی همچنین قرار است با بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود،  محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • همکاری آذربایجان و افغانستان در زمینه پزشکی