Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، متن پیام تبریک آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید به آیت الله رئیسی به این شرح است: حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این برهه حساس که نشان از ارادت و پشتیبانی ملت فهیم ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت و انسجام ملی را به نمایش گذاشت و دشمنان و بدخواهان را ناامید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام افزوده شده است: در واقع پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم و ولایتمدار ما هستند که به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی9 ایران پاسخ گفتند و افتخار دیگری را رقم زدند، اینک که حضرتعالی به عنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب موفق به کسب آرای قاطع ملت شدید مایه مسرت است.

در این پیام تصریح شده است: این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و جنابعالی تبریک عرض نموده و دوام توفیق الهی را برایتان مسئلت می‌نمایم.

انتهایانتهای پیام/شیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان