Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، حمید مطهری ظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور در سوپرجام اظهار کرد: فردا یک تک بازی نیست. این بازی‌ای است که دو تیم، قهرمان دو جام شده‌اند. تراکتور قهرمان جام حذفی و پرسپولیس قهرمان یک جام سنگین‌تر یعنی لیگ برتر شده است. به نظر من این بازی بسیار بزرگی است و این بازی قهرمان قهرمانان را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور برای ما تیمی قابل احترام است و قهرمان حذفی شده‌اند اما ما پرسپولیس هستیم که بازیکنان ما فوتبال سطح بالا بازی می‌کنند. بازیکنان ما فوتبال خوب و شناوری بازی می‌کنند. ما به این بازیکنان اعتقاد داریم.

او افزود: درست است که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما عملا ما میزبان نیستیم چون هواداران خوبمان را کنارمان نداریم اما  این قول را می‌دهیم که اولین جام ۱۴۰۰ را در تهران نگه داریم و به هواداران تقدیم کنیم.

مطهری هم‌چنین گفت: تراکتور را به خوبی رصد کردیم. آن‌ها توانمندی‌های خودشان را دارند و ما هم کاراهای خودمان را انجام می‌دهیم تا فردا فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه بدهیم و بتوانیم جام را تقدیم هواداران کنیم.

او درباره حضور بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی هم گفت: وقتی نام تیم ملی و ایران به میان می‌آید، اولویت ما تیم ملی است. صعود تیم ملی را به همه  مردم و بازیکنان تبریک می‌گویم. می‌دانید که تیم ملی کار سختی داشت و این که به مرحله بعد صعود کردند کار فوق‌العاده‌ای بود. تبریک ویژه به بازیکنان خودمان می‌گویم که نقش ویژه‌ای داشتند. درست است که در بازی‌های تیم ملی دو بازیکن ما آسیب دیدند اما مشکلی نیست و با توجه به تمرین امروز تصمیم می‌گیریم از کدام بازیکنان‌مان استفاده کنیم.

وی درباره غیبت رادوشوویچ هم گفت: رادوشوویچ گلر دوم تیم ما بوده و تا اینجا هم زحمت کشیده اما ما به عنوان مربی و بازیکنان باید به عنوان افراد حرفه‌ای به باشگاه متعهد باشیم و باشگاه هم به ما متعهد باشد. فکر می‌کنم موضوع بزرگی نباشد و به امید خدا حل خواهد شد.

مطهری در ادامه گفت: برای ۶ بازی پیش رو طراحی خوبی داریم که از فردا شروع می‌شود. از فردا باید مقتدرانه عمل کنیم و جام را به هواداران بدهیم تا در ادامه موفق باشیم. این برد می‌تواند به ما در ادامه مسیر کمک کند و می‌دانید ما همیشه سعی کردیم کم‌تر حرف بزنیم و بیش‌تر عمل کنیم و برخلاف برخی دوستان که درباره زمین و زمان و اسپانسر و مدیریت و چیزهای دیگر صحبت می‌کنند ما سرمان در کار خودمان باشد و با صحبت کم‌تر و کار بیش‌تر پیش برویم. پس بنابراین سعی می‌کنیم بهترین عملکر را در ۲۶ روز آینده داشته باشیم چون دوره زمانی خیلی مهمی برای قهرمان شدن در جام حذفی و هم لیگ برتر است.  

وی درباره وضعیت جدایی کنعانی‌زادگان هم گفت: شکی نیست که بازیکنان پرسپولیس طرفدار دارند و تیم‌ها به دنبال‌شان هستند، اما  الان دوره مهمی از فصل پرسپولیس است و این حرف‌ها کمکی به تیم ما نمی‌کند. ما هم فهرستی به باشگاه  نداده‌ایم. باید کار را پیش ببریم و الان حرفه‌ای نیست درباره این مسائل صحبت کنیم.

او درباره وضعیت مصدومیت امیری و کامیابی‌نیا هم گفت: به طور قطع فردا این دو عزیر را در اختیار نداریم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مطهری آزادی فوتبال تیم ملی هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالو و ووشو برای اولین بار با دو کاندیدا در برترین‌های ایران + ویدیو

پیمان یوسفی در ابتدای برنامه‌ی «قهرمان ایران» درباره تالو و ووشو، پلاتوی زیبایی پخش کرد

طرفداری | برای نخستین بار دو نامزد از میان قهرمانان ووشو در برترین‌های ایران کاندید شده‌اند.

زهرا کیانی و دیانا رحیمی دو ورزشکار شاخص کشورمان با کدهای ۲۰۶ و ۵۰۴ به ترتیب در دو بخش برترین بانوی ورزشکار و قهرمان فردا منتظر حمایت خانواده ووشو در این انتخاب مردمی می باشند.

شما می توانید کدهای اعلامی را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۳ ارسال و یا از طریق اپلیکیشن روبیکا به نمایندگان ووشو ایران رای دهید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • تالو و ووشو برای اولین بار با دو کاندیدا در برترین‌های ایران + ویدیو
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • مادربزرگ ٧۵ ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد
  • مادربزرگ 75 ساله یکی از مشهورترین بازیکنان فورتنایت در جهان شد(+عکس)