Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: تکلیف دو سهمیه باقی مانده در رشته‌های دوچرخه سواری و دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان برای اعزام به بازی‌های پارالمپیک توکیو فردا(یک‌شنبه ۳۰ خرداد) مشخص خواهد شد.

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت اعزام دو ورزشکار دوومیدانی‌کار نابینا پس از انجام رکوردگیری و یک سهمیه در دوچرخه سواری معلولان اظهار کرد: در حال حاضر اعزام ۵۹ ورزشکار به بازی‌های پارالمپیک توکیو قطعی شده و وضعیت اعزام دو ورزشکار دیگر در دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان و دوچرخه سواری باقی مانده فردا(یک‌شنبه ۳۰ خرداد) پس از جلسه با رییسان این دو فدراسیون در محل کمیته ملی پارالمپیک و بررسی رکوردها، مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که هر دو دوومیدانی‌کار نابینا و کم‌بینا در رکوردگیری موفق به کسب رنکینگ اول و سوم جهان شدند، آیا امکان اعزام هر دو ورزشکار به توکیو وجود دارد یا خیر؟ افزود: هنوز اعزام هیچ کدام از ورزشکاران در دوومیدانی و دوچرخه سواری به توکیو قطعی نشده و پس از بررسی رکورد آن‌ها در جلسه فردا، مشخص می‌شود که آیا با همان ۵۹ ورزشکار در بازی‌ها شرکت خواهیم کرد یا نفرات دیگری به فهرست اضافه می‌شوند. البته در دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان از بین مهدی اولاد و نورمحمد آروخی در صورت تایید کمیته ملی پارالمپیک، تنها یک ورزشکار در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار خواهند گرفت.

رضایی تصریح کرد: درست است لیست نفرات اعزامی را به مسوولان کمیته برگزاری اعلام کردیم اما تا زمان اعزام کاروان به بازی‌های پارالمپیک وضعیت ورزشکاران اعزامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر ورزشکاری افت رکورد داشته باشد یا دچار آسیب دیدگی شود و یا این که در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی کند، اسم وی از لیست نهایی خط خواهد خورد. 

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو هم‌چنین درباره زمان معرفی پرچمدار کاروان، گفت: در بازی‌های پارالمپیک توکیو دو پرچمدار زن و مرد خواهیم داشت که در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که اوایل تیرماه برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مابقی بودجه کمیته ملی پارالمپیک واریز شد یا خیر؟ افزود: متاسفانه هنوز واریز نشده و همچنان منتظر واریز بودجه از سوی خزانه دولت هستیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارالمپيك پارالمپیک 2020 توکیو بازی های پارالمپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره