Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی فرهمند پور گفت: این حادثه در نزدیکی دزفول رخ داد اما هنوز آمار دقیقی از کشته و زخمی‌های این حادثه در دست نیست.

فرماندار دزفول گفت: جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام می شود.

اینها در حالی است که جمعیت هلال احمر به نقل از علی خدادادی مدیرعامل هلال احمر خوزستان گفت: در این حادثه یک نفر از سرنشینان بالگرد کشته و ۹ نفر زخمی شدند که مصدومان به بیمارستان بزرگ شهر دزفول انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خدادای بیشتر در این باره گفت: این حادثه سقوط نبوده فرود اضطراری در شمال دزفول بود که به اشتباه همه محل حادثه را در نزدیکی الیگودرز اعلام کردند.

وی افزود: یک فروند بالگرد حامل صندوق‌های اخذ رای که از منطقه صعب العبور احمد فداله دزفول عازم این شهرستان بود ساعتی پیش از ظهر امروز حوالی دزفول سقوط کرد.

از سوی دیگر استاندار خوزستان هم حاضر به گفت وگو با ایلنا در این باره نشد.

ساعتی پیش از ظهر امروز - شنبه 29 خردادماه - یک فروند بالگرد میل که از استان خوزستان به سمت الیگودرز در حال پرواز بود حوالی منطقه شمال دزفول مجبور به فرود اضطراری شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سقوط سقوط بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی بیان داشت: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

کد خبر 6086007

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت