Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه اهل سنت زاهدان در این پیام نوشت: احتراما، انتخاب حضرتعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را به رهبر معظم انقلاب، حضرتعالی و ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مولوی عبدالحمید با صدور پیامی به منتخب مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخاب آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفتند و اظهار امیدواری کردند ایشان در راستای «اجرای قانون اساسی»، «عدالت‌محوری» و «توجه به خواسته‌های عمومی ملت» موفق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان،‌ متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
برادر گرامی و ارجمند، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی - دامت توفیقاتهم -
منتخب مردم شریف ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری
السلام علیکم ورحمةالله وبرکاته؛

احتراما، انتخاب حضرتعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را به رهبر معظم انقلاب، حضرتعالی و ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم.
امیدوارم با تدبیر و توانایی‌هایی که در حضرتعالی سراغ دارم، در راستای اجرای قانون اساسی، عدالت‌محوری و توجه به خواسته‌های عمومی و زدودن آثار رنج و خستگی از چهره ملت شریف ایران که در شرایط حساس به صحنه آمدند، در عرصه جدید خدمت به مردم عزیز موفق باشید. همچنین برای جنابعالی در راستای توجه به مطالبات اقوام و مذاهب که ضامن وحدت ملی و امنیت ‍‍‍‍‍پایدار است، آرزوی موفقیت می‌کنم.
و من الله التوفیق

 (مولانا) عبدالحمید
امام‌جمعه اهل سنت زاهدان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی مولوی عبدالحمید انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری برای سخنرانی به دانشگاه جی سی شهر لاهور رفت و با استقبال رئیس و اعضای هیات علمی این دانشگاه که قدمتی ۱۶۰ ساله دارد، وارد سالن اجتماعات شد.

صدها نفر از دانشجویان، اساتید و برخی از چهره‌های علمی، فرهنگی و رسانه‌ای پاکستان همزمان با ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به صورت پر شور از وی استقبال کردند.

هم اکنون سخنرانی آیت‌الله رئیسی در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی ایالت پنجاب در دانشگاه جی سی آغاز شده است.

رئیس جمهوری و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

آیت الله رئیسی در بدو ورود مورد استقبال خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب، مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور و برخی از مسوولان دولت ایالتی قرار گرفت.

رئیس جمهوری ایران صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این‌ کشور شد و با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد