Web Analytics Made Easy - Statcounter

مورد جدید از فوت ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت نشد و تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی تاکنون ۹۱۲ نفر است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت : ۱۲۲ آزمایش تشخیص کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۳۲ بیمار جدید شامل ۱۰ بستری و ۲۲ سرپایی شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مهدی زاده افزود : از این تعداد ۱۲ مورد از بیرجند، ۱۱ مورد از قاین، ۳ مورد از نهبندان، ۲ مورد از فردوس و از درمیان، زیرکوه سرایان، سربیشه هر کدام ۱ مورد بوده است.

وی گفت : همزمان ۲۰۴ آزمایش سریع انجام و ۴۱ بیمار کرونایی جدید شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت : در حال حاضر ۱۶۱ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۵۳ نفر کرونا مثبتند.

دکتر مهدی زاده گفت : از این تعداد ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱ نفر نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود : در شبانه روز گذشته ۲۹ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۴۴ بیمار شامل ۱۵ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

دکتر مهدی زاده گفت : از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۲۰ هزار و ۷۵۹ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی افزود : تا روز گذشته ۶۰ هزار و ۵۷۷ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۲۱ هزار و ۷۲۴ بیمار شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین گفت : در مجموع دریافت کنندگان نوبت اول واکسن کرونا در استان به ۴۲ هزار و ۸۹۹ نفر و مجموع دریافت کنندگان دو نوبت اول و دوم به ۶ هزار و ۹۷۶ نفر رسید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی علوم پزشکی کرونا در خراسان جنوبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطافت باران در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارش های بهاری که از شب گذشته در استان آغاز شده، امید را در دل کشاورزان زنده کرده و نویدی برای تامین آب سفره های زیرزمینی شده است.
بارش هایی که چهره ی شهرها و روستاها را عوض کرد و مردم را به طبیعت کشاند.
بیشترین آمار بارندگی های خراسان جنوبی در شبانه روز گذشته در دهسلم نهبندان با 30 میلی متر ثبت شد.

                                                                                  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی